close




由於太長氣啦我
上一篇只是講到我行街的小故事
延伸閱讀--孤獨東大門 (上) 夜遊明洞 2012年12月
寫唔哂我買左D乜
現在快快同大家分享下~
以下的全是WON $5000@

蝙蝠LOGO T (棗紅袖)

內裡有抓毛層架
超保暖

藍精靈 T (橙色袖)
老公大愛藍精靈
買的時候其實還有藍色選啦
不過心大心細
就指手劃腳要店員替我決定好了

蕾絲領子黑色上衣
終於買反件淑女少少的衫 XD

MADE IN KOREA架
賺反啦~

肩膀豹紋紫藍色長針織上衣
店主介紹給我的
不過我其實覺得是媽咪的菜
預左送比佢的
針織質地有少許彈性
好彩媽咪仲著得下
佢再肥D件衫就要我接收啦~

蝙蝠袖棗紅色上衣

又是MADE IN KOREA (感動ING)

上)深藍棉質長褲
下) 黑/灰色假兩件LEGGINGS

我購入得是否很便宜呢
係咪好難以至信
超超超抵呢~
唔好似為係D過季款哦
全部都是新貨,有存貨哦~

其實韓國製的衣服
質地厚實,版型漂亮的
大多價錢都 WON $20000-50000 不等 (褸款要成幾十萬WON是等閒事)
係我神經病係要執平貨
我買的衣服有些是正宗韓國製造
亦有些中國製啦
中國製唔代表唔好啊~
我通常會睇質地同款式決定買唔買啦~ (反到酒店見到嘜頭係韓國製造就當BOUNS啦~)
如果換算反香港要成幾舊水/係香港常見的款式
我情願反香港先買啦

磚橙色大領毛毛褸 WON $30000
放棄棗紅色的束腰中褸
都係覺得有時D凸出的顏色
有時我會R底唔敢著出街
都係棕色系易襯D

手臂位有些貼 (唔好再肥落去啦~)
裡面只要著件T下身著條leggings已經好韓風啦~
腰位有繩可以束腰
不過件褸唔算類聚
我就冇收到腰來穿啦~
領子的毛毛很軟很舒服哦~
搞到我在香港成日搭巴士個陣
當左頸枕咁i住訓覺zzz
由於褸款是緊身的款式
在香港11/12度著都好暖烘烘
一d風都冇入到
喜出望外呢~

由於在夜遊明洞冇收穫
反到酒店後
再到地庫的便利店買零食吃~

左上) 花生合桃飲料 WON $1200
右上) 蕃薯飲品 WON $1300 (買一送一)
我們睇唔明D特價標籤
個收銀啊豬媽好好人
見我們拎左一支比錢
捉住我們塞多支入我們個環保袋 XD
左下) 泡菜杯麵 won $800
會選的原因冇它的
因為佢最平囉
湯底帶有少少酸辣好吃~
右下) 牛肉杯麵 won $800
雖然係牛肉味杯麵
不過你要預韓國甚麼味道的杯麵9成都是辣的
這個也不例外


個日其實是揾野買的
反到酒店累爆都冇泡來吃
反而反到香港屋企就好精神煲水來食
已經零晨點幾二點了
肥爆啊~~~~~~~~

P.S 兌換率大約每WON 1000 = HKD 7.5
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()