close

其實我都唔係整得好靚
將就下啦XD

首先MET走蛋糕上的果仁



MET碎D蛋糕
比小朋友做E PART最ARM
加3大匙FROSTING(中文係咩我都唔知)
份量我上網都揾唔到
不過大約就是可以將FROSTING同蛋糕碎痴埋一推就夠架啦~



我是在CITISUPER買的
仲唸住去大間的百佳超級廣場買可能平D
點知揾唔到
我穩陣咁買左香草味



初成一球球
舖在放左張牛油紙的盤子上
買左紙棒(可不可入爐的都可以)
原先想買竹籤的
點知蛋糕材料店的店員介紹我用紙棒
仲好成品更加似珍寶珠



預先用紙棒吉定孔



熱水座溶朱古力
因為我表面的朱古力有幾種顏色
所以我用左最淺色的白古力去固定紙棒同粒蛋糕球
走光都冇咁顯眼嘛XD



紙棒點少許朱古力
吉反入個孔度



如冇意外係幾穩陣的個樣



跟住擺入雪櫃上格(即係冰箱個格)
千其唔好擺錯
我第一次整的時候擺錯左下格
紙棒同蛋糕球痴得唔實
點朱古力個陣粒蛋糕球跌左出嚟



點綴



由於點朱古力面的時間太呢HEA
所以冇影相
一跳就去左完成品
其實粒蛋糕球都幾凹凸不平
不過點左D糖粒裝飾下就冇咁覺



包裝埋仲呃到下人
補充:一罐FROSTING我今次都係用左1/4到
今次我整到10粒(小籠包的SIZE)
視乎大小
整的數量都未必同我一樣
晚安了~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()