close

星期六日起身
想食反個暖烘烘早餐
但係凍冰冰真係唔想開爐煮野食
係廚櫃揾到包穀片喎

睇個包裝真係唔知入面有D咩
以為係即食麥皮之類既野


打開睇入面有好多不同類型的殼物
仲有我鐘意的提子乾哦~
就咁食就好似市面買的粟米片咁
脆POPO咁
我用熱水開左練奶一碗
再加一匙殼物試下食
好好食哦

COPY FROM 官網:

(即即食,提供飽足感和一天所需的營養




  • 不含基因改造成分



  • 不經油炸和膨發



  • 無添加澱粉



  • 全穀物成分


成分:


{澳洲非基改燕麥、澳洲非基改小麥、大麥}含麩質的穀類,義大利非基改玉米,胚芽米,葡萄乾,亞麻仁籽,葵花籽


食用方法:




  1. 取適量脆片加入果汁、牛奶、乳酪或直接食用



  2. 亦可加入沙律或烘焙時添加

保存方法:


請存放於乾爽陰涼處,避免日曬,開封後請儲存於密封容器內,並於28天內食用完畢)


跟住我咪一次過落左幾大匙的殼片入碗
唸住坐係梳化慢慢嘆啦
點知...淋哂啊~唔脆既~
原來佢同市面的粟米片一樣
唔可以一次過落哂
如果唔係就會吸哂D水份
入口的時候變得好有咬口
但是我鐘意脆POPO多D囉> <
大家要留意了
仲有的就係佢開左封最好要在28天內食完
我估係因為此殼片比較易受潮
但是唔好睇佢細細包
份量都幾多幾聚手的
我淨係星期六日先在家食早餐
每次落幾大匙就一碗
好難一個月先得哂喎...

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()