close
2012-3-3 (六)
老公今日去做兄弟哦
E位新郎上年都做過我地的兄弟
佢同老公係舊同學嚟架
間唔中就會一大班同學出嚟食野飲野

今日係自己一個Shopping day
訓到飽先出發
出到已經係下午茶時間了
食過下午茶先
下午茶真係好抵架
一個餐仲平過單點
仲有附送熱飲
我要左酸辣湯拉麵+熱豆漿
食到個身熱辣辣

我唔知其他店的酸辣湯係點架啦
但是E間好得意
有幾隻蝦係湯度的...
而老公最鐘意食佢的鍋貼
貪佢皮厚多肉汁XD
不過得我一個食唔到咁多啦~
行左唔係好耐(其實都買左少少野)
就反屋企了


臨走係近地鐵站的爭鮮買左幾件壽司食
但係我低估左自己個肚
我食唔飽啊 > <
等老公反屋企其間頂唔到肚餓
淥左個麵食...


今次唔係好夜就反到屋企啦
1:30AM就落左車行緊反嚟
揾唔揾到我老公啊

個粒芝麻就係佢啦~
我老公著左西裝真係幾型
平時個大肚腩都摭到
不汪我特登訂做送比佢
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()