close











在森林和原野是多麼的輕鬆
真係好鐘意E句宣傳口號
如果有埋電視廣告睇就仲好
我都講我唔特登去儲印花
點知老公的外甥
因為常常買ONLINE GAME的遊戲卡
所以留左印花比我哦~
估唔到我都可以換到隻鬆弛熊反屋企哦~

唔到到快快手就可以儲到15個
同事笑我
咁多蘑菇雞印花
可能真的會抽中蘑菇雞呢 > <
唔制啊~
我唔要啊
我最鐘意係棕熊啊
邊隻都得架
我唔係好討厭雞仔
不過睇到便利店的實物
覺得...
印花可愛D囉XD

先頭仲唸住換個陣去"練"下係咩公仔
唔鐘意的
試下問店員可不可以換第二個
點知原來有盒PACK住的...

朦豬弛又去八卦下

好似百力滋的包裝

究竟係邊隻呢?
好緊張啊~

開盒...
咦?
仲有個黑膠袋包住架
洗唔洗咁神秘啊...

係睇唔哂全身
你係何方神聖啊?


原來係抱抱蘑菇弛哦
CHOK到個頭45度咁架

最後影張相SD反比二家姐同佢仔仔
多謝他們的印花
老公遲D仲會請佢地食飯呢 ^ ^
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()