close

畫完畫之後
我就趕反元朗同老公食下午茶啦~
天氣熱到冇咩胃口
最後選左食四川紅薯粉
其實佢係食米線/紅薯粉之類的店啦~

老公唔係好肚餓
都有陪我坐底食少少
佢叫了上次想食的尖椒皮蛋
嘩~佈滿辣油呢
我都試了一小件
都可以啦
我仲接受到的辣度
我想問佢地用的係咩皮蛋
蛋白部份係黃色和平時皮蛋的黑色不同
而蛋黃就係流心的
真係好特別哦~


我叫的紅薯粉到啦~
加左雞翼尖同腐竹
腐竹吸左湯底的酸辣好好吃呢(唔多見到辣是因為我叫少少少辣架咋XD)
叫雞翼尖係因為想有D野啜下
但是我又唔想食咁多肉XD


出面的米線店如果要將米線轉做紅薯粉要加錢架
E度就唔洗
仲有粗中幼比你選
我都唔記得自己選左咩粗幼


食完辣野緊係要解下辣啦~
走左去食乳酪雪糕
唔好睇E杯節到咁高
以為好貴
元朗開左兩間係任畢的乳酪雪糕
E杯只係三十個大洋咋
配料都係任畢架XD
唔好睇好似好少配料咁
我係一層雪糕一層配料咁加上去
配料唔係得D平野
餅乾碎之類(我老公最鐘意)
連生果,朱古力,棉花糖都有
仲有貴貴的NUTS(合桃,腰果都有架)
仲知我數都數唔曬啦
唔好睇間舖細細(咁先有人情味)
店員都好好人架
由得我行嚟行去畢
又節雪糕又加配料
做個木糠布甸間隔的乳酪雪糕出來
不過唯一失敗的係
食到最尾D雪糕溶溶地搞埋D OERO餅碎
睇落真係幾嘔心的XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()