close

間店的中文名好搞笑
放工時候到那裡都超多人
那知到達店子外面
入面只有一位客人
我同老公研究一下個餐牌啦~
點知連唯一一個客人都結帳走掉了
心唸:冇人食既,會唔會中雷呢?
不過都少食D特色國家菜就試下啦
入去到侍應由得我們選位坐
我選左坐窗口位

點餐之後送上冰凍檸檬水和三款醬汁
左) 辣沙律醬-唔好睇D顏色好似好粉嫩,係呃人架,無意中HIGH到少許,辣到我係咁喝水才成,不過老公話好正喎~
中) 酸忌廉-解辣一流,就咁下飯都很好吃~
右) 香草酸沙律汁-酸酸地,幾開胃,沾肉來吃,可減少油膩感

蕃茄烤羊肉串燒配白飯 $78
Tomato Kebab served w/ rice or chips
以為老公實會配薯條啦
點知佢又無端端想食飯喎~
羊肉串已預先除下竹籤
好JUICY啊,切開羊肉球有汁架
仲見到有D辣椒撈埋係入面
不過入口又唔辣喎
有羊肉獨特的味道 (但是係一D蘇味都冇)
食落質地似牛肉
但是唔UN架
蕃茄燒到熱辣辣
但又保存到佢的汁液
一D都唔酸,係好甜至真啊~ (真係未食過咁甜的蕃茄呢~)
沙律可以自行加頭先個三款的醬汁
不過D汁我用埋來沾肉和雞卷一樣咁正

轉轉燒雞肉卷 $55
Chicken Doner Roll
好大的一條
上台時已替我們對切開來
半份都有我一隻手掌咁長同闊
仲好足料TIM
一路食一路跌D雞肉出來
仲有小心D會有汁滴出來哦~
味道較羊肉串淡
不過都好夠味
兩樣主菜是同時上台的
我們食左烤羊肉串燒白飯先
再食雞肉卷
都仲KEEP到溫度

估唔到食個飯+雞卷都飽哂LU
試唔到佢地的特色甜品

光顧日期: 2013-3-20
伊斯坦堡特快 Istanbul Express Turkish Restaurant
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()