close

繼上次去了小型地產公司找樓盤,留了電話但是冇回應,我們今日就行遠少少揾d大行問下啦~好驚啊,mememomo企左係利+閣門口,就有經紀出嚟問我地對咩樓盤有興趣同budget,最後佢都係留左冲電話,話遲d同業主約到時間睇樓打比我們


好驚啊,未試過架,平時買3就話想睇就入去間shop啫,想睇樓真係唔知有咩步驟,跟住我們掛住驚行得快得制,過左隔離美x,發現的時候過左兩個舖位,企左係中x門口,死就死啦,沖左入去問有冇樓睇


個經紀問我地有冇鎖定屋苑,我們為左分散佢注意力,所以話冇,大約範圍的屋苑都有興趣,而我們心目中的屋苑有間吉屋可以即刻上去睇,所以我們就跟住佢去啦,佢行得好快,但是個look一d都唔似經紀,著對墨頭拖鞋,踢下踢下咁,so我地心入面叫佢中x師奶


我地追住佢咁去搭輕鐵,搭左2個站到啦,第一間睇的是2座8樓A,一入到去好哂啊~不過望到泳池好正哦,有500幾呎BUT都覺得廳房都唔係幾大...


第二間係第2個屋苑的細單位,這個屋苑的兩房單位,全都是向西,業主將單位租左出去,SO單位KEEP得好差,而且窗台好清楚見到大達水積,廚房開放式,不過廳,廚房,房都比第一間闊落得多~


第三間係第3個屋苑,都係向西,而且面積大,所以銀碼都大,唔符合我地的BUDGET~


今日睇左咁多樓盤就知道,係冲心目中的屋苑用料最好,而且座數唔同,可以選不是西斜的單位(因為冲同冲的家人一定唔要哂的單位),這個就係第一個屋苑~


好累,估唔到睇樓咁累的,食埋飯,反到HOME好似去完郊遊咁~


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()