close

2012-5-1 (二)
早兩日的星期六日DAD冇假放
今日紅日反而有
試下新餐廳喎~
同DAD媽咪食丼丼屋食堂啦~
其實間店都開左幾耐架啦~
係結婚前細粒MANDY介紹去的
個次叫到成台野食
加錢轉套餐(加$2X)仲有杯軟雪糕食呢~


現在都有,但是要加的錢左多
正價要$3X,優惠價就要$25一杯
有次食過杯雪糕細杯到啊
雪糕分量就好像麥當當新地筒的分量
下面就有D好似地滿的什果墊底
呃錢架!!
所以今次唔加了~

坐近門口位
不過椅子都算大張
不會坐得焗速

行過旺角有間銀行送"樓"波
好可愛的的三眼仔

吧台的位置都坐得好闊落架
如果人少少兩個人聊天都好岩坐

DAD的吉列雞扒定食
內容有:
(圖左一條條的) 小食-牛蒡絲
(圖右,未開蓋的) 麵豉湯
仲有DAD手磨緊的原粒芝麻
可以按自己想要的粗幼去磨
磨完之後超香啊~

我的滑蛋豬扒飯呢

又香又滑的滑蛋
拌飯一流

傻瓜比較難對近鏡焦
燙口的熱辣辣吉列豬
碗飯都有成平時飯碗的兩三碗飯的分量

媽咪的咖哩吉列豬扒飯

老公的滑蛋雞肉飯
我碗飯食左兩啖
DAD已經食完佢碗飯
係丼丼屋叫定食
係可以免費添加白飯和椰菜絲一次
DAD再食完佢第二碗飯之後
我先食左半碗飯咋 > <
老公要減肥唔肯幫我食D吉列豬扒
最後我真是食不下了
食唔哂的半碗滑蛋吉列豬扒飯
連餸和飯DAD幫我食埋
TOTAL DAD食左三碗飯啊~
幾驚佢食滯啊~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()