又係老公陪我去覆診的日子
睇完醫生就去食午餐啦~


老公話不如食日本野
冇咁肥膩喎~


行到去時代廣場
我們落左地庫
就選食千兩了


好多人呢
好彩我睇完醫生的時候
都已經2點了
大約等了十分鐘
就有位啦~


坐底選野食的時候
老公開始唔出聲生悶氣


老公自己忘記了
佢唔食飯來減肥
咁點算好
不如走啦
食其他野啦~
老公:你肚餓了,你吃啦,我不吃了~

我:咁我唔客氣了~

不敢點太多
老公真係唔會幫手食架~
淨係叫我好鐘意食的
左起: 三文魚壽司 甜蝦壽司 帶子壽司
件件都好甜美哦~
好幸福呢


仲點了個熱食
忘記名字了
大約是燒三文魚魚鰭
好多魚油
超正
要補下D OMAGE3 XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()