close

本來去到馬鞍山就去食下元綠壽司的
因為佢的分店都已經不多了
好彩有上網CHECK下
完來馬鞍山的分店都執左啦 > <
最後我們找日去了荃灣店
唔講唔知原來元綠壽司
係香港第一間引入迴轉壽司的店舖

兩位給了六人枱我們
係咪咁冷清啊
都好既,有位可以擺下手袋

安排了近窗的台子


左)芝麻醬海鮮冷麵 右)辣味海鮮冷麵
好耐冇食的冷麵
不過D冷麵雪左好耐哦
冇哂彈性
好彩有D醬撈下
我都係為左D醬先食咋~


仲有成龍大哥的頭像
幾多年前的髲型啊 > <
已經唔多人食架啦
咪再趕客呢~


左上) 瓊龍魚壽司 右上)加州反卷
左下) 玻璃蝦壽司 中)墨魚壽司 右下)三文魚卷
等待了一會兒
壽司終於上台了
樣子好似唔多新鮮咁
如果壽司店的壽司質數都唔好
好難會有人嚟幫襯呢


低處未算低
三文魚手卷我要超高炒就影到塊料
送好細件,而且紫菜淋既
再唔改善下D品質
元綠就會變傳說架啦~


原來店裡不准拍照既呢
好小孩不要學我呢
其實我都係到走的時候才知道
都沒有人阻止我呢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()