close
星期四掃完貨之後 延伸閱讀--

一田購物優惠日-速報!! (戰利品大公開)
星期五已經同老公食左兩隻蟹啦~
延伸閱讀--第一次手作海鮮餐
好似咁就冇左一袋戰利品咁
就想再約好友星期一放工到一田再逛
那知友人星期一沒有空
唯有星期六又去了一趟

合計埋友人的一車戰利品


左) 友人的厚切雞蛋蛋糕
右) 我的濃香牛乳厚切蛋糕 ($25包/10個入)


每人各買了一支青森富士蘋果汁 ($31.4)
我早兩日先買左支還未喝
這支就那回娘家給DAD媽咪嘗鮮好了~
右上) 我的洪都拉斯蜜瓜 ($25個,再有5%折扣,折實$23.7)
右下) 友人的美國士多啤梨


友人的NATURE VALLEY-燕麥脆條 ($48/2盒,一盒12條)
上) 雜錦口味-肉桂/蜜糖燕麥/花生醬
下) 燕麥黑朱古力口味
友人話食開朱古力味
味道不錯喎
食一條可以代替一頓早餐或下午茶
又飽肚
所以今次特價佢就入定貨啦~


貪得意買的洪都拉斯蜜瓜 ($25個,再有5%折扣,折實$23.7)
我請超市的大姐替我選的
佢按左幾個蜜瓜的屁屁位
就選了這個給我
話夠熟
反屋企食剛剛好~


反到媽咪屋企雪凍先


飯後水果來了
皮超薄好易切
耙走瓜籽
切開一件件就食得啦~


吃了一口才記得拍照
好香甜哦
一路食到綠色的皮皮到
都好甜哦
果肉軟硬適中
唔會凍硬到牙都痺
又唔會因為熟得制
淋到一PAT野咁
我仲叫左今日去一田逛的同事
買個反公司
等聽日同事們可以一齊有個香甜蜜瓜TEA
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()