close
約左DAD媽咪和老公一齊食飯
不過約早D同媽咪行旺角先
DAD同老公遲少少先JOIN食飯ONLY
同男人行街好阻手阻腳呢~
我地行到有間臨時手袋店好抵啊
全店都係買小手袋
上網睇好多韓妞
都用一個小小的手提包
襯衫一流
入型入格
我們一次掃左三個手提包

三個SIZE都差不多
大約半張A4紙的大小到

粉紅色包包有埋肩背帶
手提也可

內附電話/鎖匙及拉錬格

棕色花紋手提包
附手帶可圈在手腕
或者只徙手拿包包

也是附有肩背帶
內無間格
不過手袋背後還有一拉鏈格

淺膚色包包
和粉紅包包一樣內有間格

手圈可以拆下來

或扣上銀鏈肩背/鈄背上身都可以
長度隨意調較
本來淺膚色個個係媽咪的
點知佢懶唔拎反屋企
叫我用一排先比佢用...
一下子買左三個袋反屋企
老公仲問我買左咩
我呃佢買左兩個咋~
簡單介紹咁多好了
買左咁耐
幾個手提包帶上街的次數屈指可數
落街食早餐帶少少錢同包紙巾就夠用既
上班要用就真係唔夠擺野
鬼叫我個銀包咁厚咩~
唔係多錢同信用卡啊
係多收據頂爆個銀包就真...
各位姊妹緊記
如果要用小包的話
就要順便執下手袋的物品
冇得乜野都帶係身架啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()