close
插一下隊
如果等我寫完歐洲遊記先出這篇POST
我估會去左聖誕節個排(因為我寫BLOG速度極慢)都唔知出到未
所以係寫左一個國家之後就插個隊先
這篇我想講的是
在8月尾和9月中打後
明明就嚟去旅行(團費已經好入肉)/已經去完旅行(戰利品都未拆哂包裝)
敗開有條路
同埋好多商店開始轉季大減價
好多野都平左好多
衣櫃要爆,鞋櫃爆
見到平野都係火摭眼忍唔到手 > <
下面個堆都係我手滑敗左反嚟的...

粉色黑色西褲各一


要轉款成三個骨褲
只要反一下褲腳
仲有花布內裡呢



後面是橡膠腰
岩哂我E個肥C奶


後面係假袋


前面就係正常西褲袋


蕾絲淺藍窄腳褲


褲腳又係可以反的
反出來的會有蕾絲邊

跟褲還有一條腰帶


竟然我要買大碼...


粉綠粗冷外套


不好以為好暖
其實D孔都幾大個
現在秋涼著就剛剛好


黑色連身傘裙
唔好意思剛拆袋


傘裙的好處-顯瘦啊


蕾絲花邊背心
打底的話可以露少少蕾絲出來,感覺LADY D
當上衣著都可以


黑色半截裙-易襯衫


淺杏色蕾絲蝙蝠袖上衣-對近膚色的東東上哂火


近膚色涼鞋
唸住買對棕色的涼鞋-可以襯深/淺色的衣服
就可以丟下面兩對涼鞋的
點知鬼摭眼買左對近膚色...


唸住丟的兩對鞋
左) 粉白花花涼鞋(上年買落,當時好顯白架,到今年唔知點解D顏色好似變啞色左)
右) 黑色船跟羅馬涼鞋 (今年懶,高跟的都好少著,恨下心丟左佢算了)

點知我過幾日又買左對棕色涼鞋
比我恨到啦~
開頭仲唸住買一對丟兩對
E+又打反個和....


粉色蕾絲外套
當外套/上衣兩用都得
本來想買粉綠的
不過下唔到主意
SALES幫我決定粉色襯我D


最吸引到我的蕾絲下擺

橙色娃娃領上衣
上面件粉色外套污糟左拎去換
點知又失手敗多左件上衣...
對買左咁多野
我自己都有D汗顏...
好彩老公唔多覺咋
佢以為我亂放野冇收好
其實係衣櫃同鞋櫃都爆左...
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()