close
要買同事(W)的生日禮物
夜晚冇飯食
捉埋另一位同事(D)一齊去選禮物
我選左去食openrice好多人都推介的 博洛尼亞 BO-LO’GNE Café & Bar
類似日式餐廳的東東
好出名多士喎
一放工就去食左先
費時遲少少要等位

一去到都唔係好多人咋
得一兩台客only
餐點都有點兒小貴...
唸左好耐先決定到食咩
幾十蚊食個ALL DAY BREAKFAST好似好唔抵咁
情願百靚蚊食個有肉食的飯餐好過~
同事(D)點了意粉加錢轉套餐
咁又要百幾蚊了
睇相仲要個意粉係好迷你的份量
對唔住啊~
我選錯餐廳
搞到步入貧窮邊緣的同事要食貴價唔知食唔食得飽的晚餐

左) 首先上枱的是我的餐湯
有羅宋/忌廉湯選
我問侍應是甚麼材料的忌廉湯
佢答我係羅宋湯orz
最後我點了忌廉湯(比侍應擾亂左一輪之後,終於話到比我聽係粟米忌廉湯)
右) 仲有同事(D)套餐的mini salad
超多椰菜絲
擺個粒蕃茄仔+一匙粟米粒就係mini salad
都幾呃錢

粟米忌廉湯唔係金寶罐頭開水
但是亦冇一粒粒粟米
係將栗米粒放入攪拌器打成蓉煮成的
而煮成的湯好有粟米的香甜
反而忌廉味唔多覺有
不過我好想有粟米粒食下哦~

博洛尼亞81層香烤多士
好正啊~
熱辣辣
一眼就睇到件多士起哂酥架

抹滿牛油
大啖大啖咁食
一d都唔似食麵包咁

好似食一大片厚酥皮
好滿足哦~
越好食既野越肥
不過唔理得咁多啦~

紅酒煮美國肉眼牛柳粒
配日式珍珠米御飯 $118 (已連餐湯,多士,飲料)
醬汁沒有紅酒香味
連葡萄的甜也吃不出來
好像燒汁咁...
牛柳粒就有驚喜啦~
以為牛肉點煮都會有咬口啦~
點知這個肉眼牛柳粒炆煮得很淋
小朋友都食到啊
配菜的甜豆都好爽甜

同事(D)的日式拿破崙意粉配多士 $72
另加$49 可以在是日餐湯/迷你沙律/飲料/雪糕中選兩款
同事話味道冇咩特別
同其他餐廳的味道一樣
佢仲以為拿破崙意粉會好似西餅個d有脆popo既野曬係意粉上面配住食喎
佢就想啦

飲料得咖啡/奶茶選
其他的就要加錢
咁我就要杯熱奶茶多奶好了

同事(D)就要左杯特濃咖啡 Espresso
可惜...一上枱我就知出事了
我E位同事對咖啡好講究架
杯咖啡用左同我杯奶茶一樣的杯子
好似飲西湯的闊口杯
唔係用Espresso專用的小杯子(錯!)
杯身唔係熱的
啫係冇預先暖到杯(錯!!)
咖啡油泡有點散
即係唔係即刻煮好就給客人(錯!!!)
而配Espresso旁邊的還有焦糖烤麵包棒棒
這個就不錯啦~
我估餐廳係用整海鮮麵包盒餘下的麵包做成的
味道雖然甜左D
不過配咖啡一起享用就剛剛好啦~

原來餐廳後面還有一個接待處呢~
仲有麵包西餅賣架
不過D麵包都幾貴~
食飽飯去買禮物
點知到最後睇唔岩禮物
呃左同事(D)陪我食飯tim~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()