close

老公信用卡積分換了兩張雪糕coupon
千辛萬苦終於找到店子
點知轉左店名既
詢問職員後
知悉coupon都仲用得
可以照用來換一杯雪糕/當現金劵來購買其他食品
我們有兩張coupon
一於一張換雪糕杯

我選了士多啤梨味
點知中伏
d味好假
食牛奶公司好過...
另一張就當現金劵來買乳酪雪糕
多除少補

首先自行拎紙碗來盛乳酪雪糕
有六種味道選呢~
左起焦糖,益力多,番石榴,綠茶,士多啤梨,原味乳酪
除了原味乳酪

我每樣都"節"了一條
雖然睇落唔夠豐富
因為我胃口小
吃少少已經非常滿足了
如果盛太多
就要老公包底啦~
我都唔想老公爆肚架嘛~


可隨意加入多種配料及生果
老公最鐘意餅乾碎
我就最鐘意加粟米片
之後去量重
補尾數就可以了~

最得意的是
最新的配料係芝士蛋糕粒
我都有加到入去呢
有得食雪糕又有得食芝士蛋糕
講反乳酪雪糕口味先
焦糖味-香甜幼滑
益力多味-同原味差不多
番石榴味-味道唔出
綠茶味-香濃抹茶味
士多啤梨味-so for so good啦~
食到成身都冰凍哂
行去搭車反屋企剛剛好~
唔會出汗
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()