close

2012-8-22
又嚟片皮鴨啦~
話說我寫BLOG通常DELAY成個月
我寫緊上一篇的時候
延伸閱讀-片皮鴨 @ 羊城宴會廳
又剛好過左一個月
不如又食片皮鴨啦~
今次的前菜唔同左

係白雲鳳爪
都幾好食哦
不過就唔係無骨個囉
食得比較慢
老公由得我自己選餸

我選左鳳梨生炒骨

片皮鴨一食

連麼麼一籠(12件)

一人一份醬料加京蔥

怡(魚)香茄子煲 XD

油淋淋的燒鴨皮
不過我鐘意食

特地叫多個白飯
等我可以留埋餸
做聽日午餐

食埋奉送的糖水-紅豆紫米糖水
為今天的晚餐劃上完美的句號
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()