2012-8-24
友人六月生日
我到現在都唔知買咩生日禮物送比佢好
都係請佢食多餐飯當係算啦~
比左幾間比主角選
佢選左某次去食 pizza express
見到旁邊個間餐廳好多人等位
所以好有興趣試下
一放工就飛MTR去啦
主角仲早過我到達
已經排定隊等位了

六點幾到都幾多人囉喎
早成個星期打電話去訂台
打極電話都唔通
主角話原來餐廳係不設訂位架~
要親身排隊等安排入坐

等左大約十五分鐘條隊都唔多動
就有侍應派橙汁給等位的客人喝
我都企到腳軟
就走左入去零售部睇下麵包同甜點






問左職員可唔可以影相
佢好樂意比我隨便影呢~(不過我都係害羞,快手影幾張就閃了)
好彩我們得兩個人
比三四位的快有枱了~

冇乜特別擺設過d餐具
就咁放係枱面
餐紙都冇張墊底
不過侍應又會替我們舖上餐巾係膝上喎

點菜後就上左一盆麵包
係冇翻熱過的
上) 柴皮麵包-硬到呢~用刀都切唔開個皮...
下) 都係法包-有點少硬,不過起碼冇上面個件咬到牙都軟...
提供的都只是普通的牛油
沒甚麼特別


見到旁邊枱的餐湯及沙律都唔多吸引

就冇加錢轉餐了


全部都只散叫
凱撒沙律-Caesar Salad with Soft boiled Egg and Herb Croutons
片片生菜都拈滿醬汁
又冇出水
很好吃呢
烚蛋就好似流心蛋咁
好軟滑又好香蛋味
麵包粒雖然撈埋係沙律入面
但是都保持到香脆
唔該換左頭先盆麵包
比盆麵包粒比我好了XD


主菜-安格斯一級牛肉 (8安士) 車打芝士煙肉漢堡
Angus Prime Beet Burger (8oz) with Cheddar Cheese and Crispy Back Bacon
見到好多枱都叫
所以我地都試下
配埋辣口薯條~正~

睇下件漢堡扒幾厚身
成隻手指尾咁高啊~
肉質鬆軟唔UN
仲有肉汁架
雖然好厚身
但是大間唔會好粉紅好似未熟的樣子
表面又唔會煎到焦黑
成件都煮得好平均
芝士就反而乾左D
而煙肉就炸得好乾身仲有D硬TIM



海鮮香草意大利飯
Deep Sea Risotto
這飯唔夠煙UN
好多香草一起煮
仲有好重的薑味
我唔太好薑味SO唔太鐘意佢
仲有蜆在一起煮
不過整體海鮮味唔重


芒果芝士蛋糕
Mango Cheesecake
見到別枱的客人主菜加錢要埋精選甜品
只好的式的一件
同正價一件都唔係差好遠
我自己選件鐘意的味好過lu
味道係出面的蛋糕櫃見到哂
只要像點餐咁坐係度叫就得架啦~
點知中左伏
一入口好假的味道
好似香精較出來的水果味...
冇野好講


食唔哂的薯條我叫左打包
唸住拎反屋企比老公食
ED毒野食淨唔拎反去比佢
佢會怨我一陣子的...


回程途中成日驚個紙袋會漏油出來
反到屋企打開
原來仲有個紙盒
裡邊再有一個膠碗盆住D薯條架

Simplylife Bakery Cafe
地址: 九龍塘
達之路80號又一城L2層42號舖
營業時間: 11AM-11PM
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()