close
大熱天時食麻辣雞煲
好像有點變態
不過大家都未食過
去試下新野又何妨呢~
都係揾個明目去飲飲食食吹下水啫~
在OPENRICE到找到這間店
一入到去好大陣酸辣味
以為係普通的飯店的樣子
點知係好似茶餐廳的舖頭
坐得好迫哦~
一行五個人

點了正宗傳統麻辣雞煲(一隻$152)
由於有人食辣又有人唔食得
所以我們叫了鴛鴦鍋底(加$10)
個火鍋盆超大個

係花花型的呢
不過個鍋底超多油
又其是辣個邊
煲左好耐先滾得起
唔辣個邊得個咸味
辣個邊一食落口冇咩野
因為係少辣,所以我都食得入口
過左陣就會FEEL到個咀麻麻地,幾得意~
雞煲同打邊邊有咩唔同?
原來係個鍋底已經有隻雞係裡邊
可以好似打邊邊咁下料煮熟來食
又可以直接夾D雞件來吃
不過隻雞超細隻
D肉同D骨一樣薄支支的
當然鍋底的一隻雞又邊夠我地食呢~

我們另外點了火鍋配料
左) 響鈴卷$23
脆POTPOT,下到湯汁索哂D味,正啊~
中上) 香菇貢丸$36
中下) 手打墨魚丸$32
右)美國肥牛$62

上) 娃娃菜$18
左起) 芝士腸$ 芋絲$19 魚腐$33
魚腐感覺是現成買回來的不是手作
不過就比魚丸吸湯味

炸魚皮$27
旁邊黑色一支的是自製羅漢果茶$15
不過我唔鐘意羅漢果陣味
飲汽水好了~

墨魚咀$36
好似中左伏
墨魚咀有咁大既咩?
成粒魚蛋咁
食落入面好似實實的
係D內臟的粉粉咁
我就唔太LIKE囉

涼拌青瓜$19
唔好睇佢好多辣油
其實食落一D唔都辣
仲好似食緊新鮮青瓜ONLY...

可能個雞煲唔特別出色啦
我地都冇食到爆飽
之後仲即刻揾間糖水店續攤
徒步行到去廟街附近
好出名的佳佳甜品哦~
好多人等位同等拎外賣
個身痴立立都得左陣位
剛好有整張圓台仔分配到給我們

三碗香滑芝麻糊
兩碗馬蹄西米露
馬蹄西米露冰凍消暑
蛋花入口香滑
西米份量不多
不用下下咀嚼
其實用個杯盛
可以當一杯飲料都得
由於太熱的關係
我們個個都叫左凍食
雖然傳統的糖水我覺得食熱食才吃到真章
但是坐係馬路邊
再食埋熱糖水
我驚我會流鼻血

之後我仲打包左個精制杏仁糊比老公做宵夜呢~
佢話好正TIM啊~
arrow
arrow

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()