又淘寶啦~(其實已經係7月份到手了...係我補拍照同執相慢)
今次我係JOIN我弟弟同佢D同學的集運
點知佢地遲遲都未開團
終於我買的立雜野
係弟弟有個女同學有興趣
就另外開單到那位女同學大陸的家收貨

好啦~首先大哂冷先~

再約略細分影幾張參考下我買左D咩





第日出街我即刻著左件可以加腰帶的連身裙


這條是棕色
另外一個款係蝴蝶結做扣子的
我買了黑色和橙色
橙色收貨後發現被壓到有點變型哦~

我再找左日在日光下補拍反d頭飾相
可以看到原色
其中的幾樣我親身示範


不過自拍頭頂真係好難拍得好
之後的我放棄了~

揾左鬆弛幫手做model

暴發閃令令髮夾
決定唔到買咩色好
所以我就買金銀都下手了
還有其他款式
不過我都係買保險的心型款好了
9-22(六) 我係信和格仔舖見到有長方形款
賣成HKD$ 25蚊啊~

小狗狗長頸鏈
當初係網頁覺得大路的粉紅和棕色都不錯
所以兩色都下手了
棕色正常啦
點知...粉紅色
咩事啊螢光粉紅咁
點帶得上身啊~

法式兔子/田園長頸鏈
比我想像中大塊哦~

紅青蘋果咬一口長頸鏈
紅色好可愛哦~
綠色上網睇,係青蘋果的粉嫩綠色
點知來到見到的係...墨綠色
好似中毒蘋果的feel
蘋果紅色咪好地地囉
仲咩手多要埋青蘋果啊...

熱氣球長頸鏈
好靚啊~
仲好"聚"手tim啊~
真材實料呢~

好彩開始賣的時候有睇到別人的評價
每一個價錢=一對的價錢
唔係就一買
買左四隻一樣的耳環啦~
上)品客胡子耳環
可愛的小東西
仲有頸飾款架
不過得粉紅色
都唔夠正宗就唔買了
左及右) 小貓咪及小魚兒耳環各一隻(為一對款式)
中) BLING BLING心型耳環
覺得幾GRAND的款式就買左啦
不過媽咪覺得我唔會帶囉
咁又係喎
我好少帶下墜的耳環XD
下) 嘴唇抽煙耳環
冇哂紅色嘴唇啦~
不過見咁平就粉紅嘴唇都買反對啦~

上) 星星水晶配心型滿鑽耳環
星星水晶耳環都唔閃既
好彩我都係為左個心型耳環托先買既啫
因為可以前面配唔同的耳環嘛
心型滿鑽耳環托冇跌石又夠閃
個托下面條連接就比我想像粗
下) 下墜面具配串串膠珠耳環托
今次我就唔係為左個耳環托啦
睇相都知D串串膠珠真係好膠
一D都唔似水晶
我睇中的面具耳環
ONLY帶佢清清地都幾易襯衫架~

左上下) 金銀皇冠耳環 (百搭款)
中上下) 巴黎鐵塔耳環 (估唔到咁大隻)
右上下) 兔子珍珠耳環 粉黃/白色(又係鬼死咁大隻)
有興趣去睇下啦
雖然有d係雷品
TOTAL: HKD$100咋 (已包運費了)
不過咁既價錢仲想點啊?

淘寶店-愛美女人堂
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()