close

之後中X師奶冇揾過我地再睇樓,SO我就上網揾下美X分行的電話,問下有冇樓睇,我打去幫冲留電話


今日有兩個經紀SERVE我地,我地心目中叫佢地美X孖寶,因為佢地成日都一唱一和同係咁迫我地出價,跟住今日睇左3個單位,分別係:


3座23H-左右樓景,旁邊望大馬路,主人房窗望泳池向西,封左做衣櫃


5座21H-比3座H單位更開揚,直望大馬路


1座22D-養狗的單位,兩房都可看到球場,廳只望樓景


我同冲都覺得最好的係5座21H單位,銀行估價都最高,BUT美X孖寶就話3個單位都叫價一樣,亂咁叫價既~


仲有啊,雖然5座21H估價最高,但係都同叫價差成十萬囉,而且個1座22D單位仲好笑,估價同叫價差成三十萬囉,當我地唔識野咩~

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()