close
2012-3-10 (六)
有次反工見到巴士車身廣告
原來開左個玩具展
所以我就捉左老公同我去啦

好易去只係坐MTR到調景嶺站A出口就見到座建築物了
我唔敢講佢好靚啦
不過個設計幾特別(人地話哂都係設計學院)

個個行過都影張相我都影張啦
我知道這條係好出名的天梯
除左出名長仲係因為出過事?!
知專設計學院電梯事故報告
所以之後都冇開放到了~

玩具展都好近大門
所以一入去到見到了
不過我地周圍逛
係唔入去睇展覽住

首先係幫襯個廁所先
我平時真係好少係個廁所影相
唔係咁好架嘛
不過我真係忍唔住
有冇見過個廁所咁多格架
我其實都影唔哂成行(我旁邊仲有5/6格)
起碼一排有成廿個廁格囉
平時D大商場個女廁都冇咁多格啦

我地搭LIFT上左最高層
再慢慢行樓梯落反嚟

其實係為左揾新聞報導過的天橋(COPY FROM 網絡)
大樓設計影響了天橋的使用
不過冇預先揾定資料
唔知係邊層
揾極都揾唔到XD

就當參觀下間學院啦~
由上而下望
見到有個小小的空中花園

學院有學生的作品點綴
我地仲行過學校的圖書館,泳池...

好似買衫的廣告XD
最後落反地下
搞完一大輪都未正式介紹玩具展
下篇就係架啦~

我們的童年回憶 ♦ 玩具博物館展覽 (中) (下)
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()