話說到大日子當日
我們等待新郎和兄弟的來臨
rundown預計 8:15-8:45 是玩接新娘遊戲
8:20 過左預定時間五分鐘
兄弟還未上來
打電話給他們
他們話等緊攝影師下去替他們拍照

8:40 再打電話給兄弟
佢地話現在上來女家
由於預計玩新郎的時段只淨下五分鐘
決斷地 cut game
只淨下一個game同宣讀愛的宣言
d兄弟一到女家門仲說:你地仲玩睇時間啊~
我心唸: 你咋粉腸,分明特登遲上嚟
遇著d爛玩的姊妹
先唔理咁多
一定同你們玩哂d game先肯開行
告知新娘我們會cut game
新娘反而說: 可以玩啊,你們照玩啦~
(玩game重要d定照原定行程?)
我們照原定rundown行事
之後的半小時是新人敬茶給女家長輩
唔可以因為玩GAME而阻礙到傳統的禮儀才成

9:15-10:00 男家敬茶
比想像中多人,新郎有多位親屬在場
預定只敬茶給最大輩份的長輩
新人忽然話不如其他人都敬埋
好在奶奶還有理性
知道註冊處唔等人
決定新人互相餵食埋湯圓就可以出發
嚇到我啊

10:00 由男家出發去註冊處
11:00 註冊
一個鐘頭內已包含左車程和新娘轉婚紗的時間
幸好沒有塞車
準時註冊!! 萬分感恩~

註冊完到文化中心附近拍照
我們D姊妹終於可以休息下
因為全份專注力放哂在新人身上真是好累
我仲唔理地下有冇污糟
脫下高跟鞋企在樓梯STANDBY
我結婚個日都冇咁累...

食埋LUNCH
新娘告知我們姊妹們不同替新娘去拎禮服
真是太好了
唔係我唔願去拎
而是想下我們著住高跟鞋+姊妹裙
點拎住個禮服箱 (內有:新娘晚裝2件+外母晚裝2件)
仲要係在禮服店徒步回酒樓
平時行街逛彌敦道都覺得辛苦啦~

新娘到酒樓轉妝
再讓給外母補妝
咁我就想替新娘換衫先
等化妝師外母補妝
新娘就可以即刻轉髮型
但是新娘邊會咁聽話...
佢話唔急
仲周圍睇下D佈置如何
睇下D油畫,相簿擺哂出嚟未...
指揮兄弟姊妹佈置好RECEPTION
新娘子乖乖坐底休息扮靚靚咪好囉~
其他野我們會做好了

到新娘終於打扮好
之後佢出到RECEPTION捉新郎同酒樓經理開會傾晚宴流程...
原來新人未同酒樓開過會 (普遍做法: 新人早幾天前應和酒樓傾好所有環節,當日只需由兄弟姊妹再和酒樓CONFIRM多次即可...)
我怕全部人企哂係RECEPTION好礙眼
就提議大家入內找張空桌先開會 (時間尚早,還未有賓客到達)

到了向長輩敬茶和朋友們拍照的時間
這個時候有伴娘陪住新娘
我們姊妹就專負在RECEPTION替賓客簽到
(順便比對腳休息下)

差不多夠鐘入席
的新娘去換衫又係一個難題
好多親戚早到又唔去敬茶拍照 (去左打麻雀)
係要話差不多時間入席時
才會沖哂出來
而這個時候攝影師
又掛住叫小花童和新娘子擺POST
一連影左幾分鐘
親屬就塞哂在台下等敬茶...
其他賓客看到新娘未去換衫
又想出來拍照
搞到我又忍唔住細聲攝影師: 親戚等拍照,新娘趕換衫啊~
最後影到等埋新娘爺爺出來
男女家大合照
就放新娘子去換衫
但是人人都上哂台
唯獨新郎又不見了?!
原來他和兄弟同侍應
夾緊賓客的坐位
唔理咁多我即走去新郎旁邊說: 先拍照,後安排坐位,新娘換衫需時,你還有時間做的
最終成功帶新娘返回新娘房換衫

進場熄哂燈
酒樓經理帶新人到門口準備進場
而因為伴郎+娘是晚宴MC
就由我在門口陪住新人
待播完成長片段
新人就進場囉~

終於上菜
可以好好地吃點東西
出面的姊妹仲以為我替新娘換婚紗耐左
其實搞掂好耐啦~
不過聽說出面未安排好賓客的座位
酒樓經理就要我們在新娘房HEA一會兒先

再播埋早拍晚播
我又去捉新娘去換敬酒禮服
換好就叫伴娘去替新娘換頭飾
同時我又走去找外母拎金器去替新娘子帶上
之後敬酒環節有伴娘伴住新娘行
應該冇我的事
終於可以又坐底反 (忙左成日,反而唔肚餓,係對腳痛到就嚟冇知覺就真)
點知我見伴娘冇在新娘旁替佢照料裙尾
原來是太多親戚跟住去敬酒的關係 (伴娘攝唔到埋去)
咁我就係另一邊左攝右攝企在新人後面
終於可以豆到裙尾
個時新娘已經講左幾句: 邊個踩我裙腳啊~~~~ 幫手啊~~~
原因是新郎讓新娘行先
佢企在新娘後面
冇人埋到新娘身
而多次踩到新娘裙尾的...就係新郎...

22:30 到左最後步驟送客
兩方家長新娘已經企在門口了
唯獨又唔見左新郎
原來佢令住花球同D兄弟同事在台上影緊相
又要揾人捉佢反嚟送客...

主角去送客
我們D姊妹就把握時間去執行李
等一陣唔會咁夜先離開酒樓
原先安排是兄弟姊妹替新人拎所有物資到男家
重點是徒步反去
其實我早前都有問過會唔會CALL VAN仔/TAXI
不過新娘子話行過去好近,唔會搭車架啦
其實我心唸近唔近
拎住一袋二箱行反去都PK啦
不過新人叫到,佢地點安排都頂企上
點知新郎兄弟點過物資後
通知唔洗我們班姊妹不用搬物資
他們搭的士反去就可以了
太好了~

不過...新郎說叫我們姊妹送新娘反住處
下?!唔係啊化!!!
唔係我想推
我明白新郎唔放心新娘自己一個反家
又多私人行李又有金器要拎
所以要找人顧送反家
但是夜媽媽,我們成班女人
如果真係遇到搶劫
我們都唔夠頂啦~
仲有送左新娘反家
我們班姊妹唔係人啊
自己各自反歸? (佢可唔可以再冇人性D?)
我都即刻同新娘提議
不如叫一個兄弟伴佢反家

最後新郎都比新娘B爆
新娘: 姊妹明天都要返工架, 叫人送我好夜架!!
(唔洗反工就送得你?重點是成班女人送你反去唔危險咩?)
兄弟都睇唔過眼
同新郎講: 你們兩個反家啦
我們會送野反男家
姊妹就現在散啦~ (好在D兄弟都識唸)

23:30 我一上巴士真係頂唔順
除左對鞋比對腳休息下
仲即刻打電話比老公叫佢記得拎對波鞋嚟車站接我
腳板到痛左幾日
我唸我應該成個月都唔會有意慾去著高跟鞋...

以上的都是我做姊妹當日發生的事情 (其實仲有好多野發生左,不過不好宣揚出來)
原諒我訴說得有D粗俗
不過唔咁打我表達唔到我個下的心情
如果新娘子看到千萬不要怒我哦~
這篇POST你有緣看到就看啦~
如果唔係我唔會主動和你說當日發生左幾多蝦錄野 (亦是麻煩野)
因為那是你幸福滿載的大日子

祝你有個美滿婚姻哦~

事前發生的事--姊妹難為 上篇
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()