好肚餓
好彩有同事排住隊先
佢已經等左起碼半個鐘啦
我嚟到的時候再等多幾個字
期間我去睇下D DISPLAY先
睇完仲肚餓 



入到去坐底
2個人佢比左張4人台
唔怪得之要等咁耐啦
佢地不設搭台的
所以要比其他餐廳等耐一點
我見粟米拉麵不是素食
也配有幾塊日式叉燒
所以就叫了
原以為點都會配個醬油湯底啦~
點知拉麵只配清湯底
而要選其他湯底則要加$1
我見只要加$1就轉了豬骨湯底

原來餐牌後幾頁有套餐架
只怪我地太肚餓
睇中了就下單了


原本想叫餃子雞翼
不過賣哂了
所以叫了明太子雞翼

上枱個陣覺得虧虧地咁
唔好睇2件雞翼UN支支咁
都要成$2X架
不過係現炸出來的
熱辣辣,味道不錯
以為拉麵係主打
拉麵會快過雞翼(因為要炸架嘛)上枱
點知食完雞翼都未來~
好肚餓哦

終於嚟啦
粟米拉麵除了叉燒仲有埋半隻鹵蛋
當然仲有我最喜歡的粟米啦
超多粟米
食到尾都仲筆到~

同事的叉燒拉麵
我冇食不知味道如何
食食下個陣有個出面排隊的小朋友
塊面豬實塊玻璃
我都唔知咩反應好
我同事仲話頭先係出面等咁耐
緊係坐反耐d先啦
等出面d人都等下
我地都係講下啫
食飽飽比出面d人係咁望住
仲邊會坐得落啊
跟著我地就埋單去行花展lu~

北海拉麵屋 - 銅鑼灣SOGO地庫2層
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()