搭捷運出反台北車站
鬼打牆咁在車站團團轉
終於找到我們BOOK的市區酒店-新驛旅店3館

地下有公共設施享用

自助洗衣房:洗衣機,乾衣機,燙斗任用

24小時自助料理吧
有即磨咖啡,熱飲機,茶包,爆谷提供
還有熱水,微波爐,雪櫃
可以自行簡單料理食物

寄存行李之後
由於未到CHECKIN時間
我們就在台北車站附近的地方逛街

途經台鐵站-有台鐵便當店
其實都係普通飯菜一個
上網睇過特別D的有鐵盒裝
BUT為左個鐵盒食飯盒?

亂亂逛之下找到了福州世祖胡椒餅

新鮮熱辣出爐的呢~

胡椒餅熱辣辣
多蔥多肉仲好多肉汁
食一個都已經可以當做午餐了~

在江南大批發停留得最耐
買左一咋不明雜碎XD

再看到台灣的DAISO TW $39店
可以唔洗去西門個間啦

大到呢~有大廈成層咁大啊
樓上係無印良品
不過HK都有唔行LU

幫朋友在台北車站買維格綠豆糕
微風台北車站一樓 (即是我們香港叫的地下層)

有超多台灣餅店設櫃 (大部分出名的都有)
上網search下,分分鐘唔洗周圍去撲手信

反酒店CHECK IN
放下戰行品啦~

房間以白黑為主調

簡潔明亮

要將兩張單人床推埋一起

我和友人的行李才夠位打開

食完胡椒餅後,買飲料解渴
左) 友人的梅子綠茶 TW $25
帶有少少的梅子味,清新可口
右) 我的冬瓜茶 TW $25
又平又大支,選極都冇細支D (好重 > <)
類似HK煲的去濕料加冬瓜的味
不過台灣的冬瓜茶
仲簡單只是煲冬瓜ONLY XD
好清熱FEEL,岩哂E幾日食咁多毒物的我

頭先在光南大批發的收穫
右二) 長長個支係買給老公的雲石朱古力 TW $25
老公好鐘意食架~
香港都未見到有迷你雲石朱古力

左) 內卷造型膠帶 TW $39
我到現在都未成功用到...(頭髮太厚啦我 > <)
右) 蓬髮增高墊TW $39
在香港又唔買,係要去旅行先買埋D立雜野...

左) Xylitol+薄荷味牙線棒 TW $39
知道dad平時都用開
見到咁得意帶有味道的
立即買反盒送給佢
其實仲有西柚味架
不過都係買保守d的味道好
右) 草本植物HAND CREAM TW $19
在韓國買落的手霜 (延伸閱讀--韓國戰利品)
送哂比人做手信
自己反而一支都冇留底
見到有特價,買反支放在公司用...

左起) 五瓣花造型點點夾子 tw $29
類似鯊魚夾的夾子
不過係花花款式,很可愛呢~
蝴蝶結大腸髮卷-蘋果 tw $29
買一送一 好抵呢~
雙層蝴蝶大腸髮卷-豹點 tw $29
一樣係買一送一

購自DAISO TW $39店
左起) 長雨傘 多功能藥盒 發熱美腿GEL 芝士味熊仔餅

芝士味熊仔餅 TW $49
在DAISO購買食物的價錢會貴過日用品
友人話見過HK都有得賣
唔理啊,我要賣反去同老公一起吃
有得叮熱才食用呢~

橙色心心膠長傘 TW $39
陽光普照但是見到咁colorful
我都忍唔到手
好彩個喼放得落啫 XD

多功能藥盒 TW $39
入手的原因是我帶去的假眼睫毛
有一雙不見了一隻...
上方大些的間隔可放兩對CON (剛好分左右眼)
下方的小格可以放三款不同的假眼睫毛 (唔會撈亂,走位啦呱...)
最下的橫格可以用來放夾CON的夾子
好啦~休息夠了
就出發去下一站西門町!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()