我切切實實由頭驚到尾
由睇樓>買樓>簽約>收樓>裝修
有咩可能發生的問題
都係我腦海唸過一次
聽得多裝修會爛尾
所以我會叫老公CHECK緊D
話哂佢(男家)都住附近之嘛~

點知師傅手腳真係快~
唔洗幾日已經鏟起哂全屋的舊油漆

仲做足保護措施
自動將冷氣機用報紙包起來
我上網睇過
有D裝修師傅唔理你咁多
裝修就做裝修
由得D冷氣機入哂塵
裝修之後
洗到D塵出嚟就話咋
洗唔到就要買過部冷氣機架啦

佢地仲會自備風扇
等空氣流通D

水泥攤哂係廳中間
師傅都有同我講
打腊係最尾先做
其實我個陣都驚
地下咁多水泥沙石
打腊打得反好靚嗎?

連窗台都有舖到保護
牆紙送達

麻雀台的用處
比師傅替牆紙油上白膠漿
平日有時上去冇人做野
有次星期日上去師傅竟然貼緊牆紙
真係估佢唔到
我同師傅聊下天
打開個話題
我:D白膠漿咁大桶
係咪唔同我地返學用個D
特別D架?
師傅:同做勞作的一樣的
我:.....
答唔到下一句

翻新全屋木門也做好了
仲上多層保護

天花線翻新也完成
左邊的牆未貼牆紙
窗台天花己貼牆紙

主人房已貼了牆紙

可以看到牆紙的細紋
我們選了很耐
才找到這樣簡單,耐看
經年也不會OUT的牆紙(仲要睇落好似油油咁...)

天花牆紙選了師傅介紹的花紋
原本覺得土土的
不過師傅叫我們信佢眼光
佢好多客人也選這款
包我們在佢貼完之後
找不到接駁口
真的不賴的

以為分體式冷氣的開關要有個線孔
點知原來我們的分體式冷氣
電線係藏在牆身裡面...

最後打完腊
地板真係好漂亮哦
好想在地上打滾一下
以上的相片
都是老公每天下班上去拍一下照片
再傳比我等我安心
唔洗我成日走入元朗跟進度
有你真好哦老公
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()