close
去到西門町
一上到地面就找野食先


繼光香香雞-老公的最愛
我會替你食埋佢的!!
現炸出來即買
粒粒熱熱辣又有唔會好乾
每次到西門町必食!



找到巴黎草莓啦~
店內不方便拍照,我口述好了
樓梯上一層即到
店面裝潢全用粉紅色系
好少女FEEL
多個外國品牌護膚品出售
可能在香港都大把有得買
這裡沒能鈎我的購買慾

行到邊食到邊
沖繩日式碳烤麻糬


練乳/芝士口味各一 NT $30@
每條慢慢燒到脹POPO,表面金黃色
再淋上醬汁
煙煙UNUN,又甜美

終於找到86小舖
其實都幾失望架
門口又窄又迫
有LOCKER可以放底背包
但是要連手袋都要放底
如果要買野就要手拎住個銀包入去
店舖裡面迫到呢...
可以想像好像香港的一間小藥房
兩面擺滿展示架
中間仲要放多個貨架
根本只夠一個人行的通道...
如果有人睇緊野,就會塞死哂條路
上樓上抖啖氣
點知情況一樣
真係迫到想爆粗...
比錢個陣又問我有冇環保袋
我有!!不過你們唔比我們拎袋子入來嘛...
好彩都冇咩心機行,買左好少野咋
就徒手拎住幾樣野出門口
去打開LOCKER拎手袋...(好呢HEA咁)
唉~我唔應該為左貪方便去西門店的
破壞哂對86小舖的印象
大家如果想去潮聖
我建議上網找下其他分店比較好

去誠品睇下有冇野友人要的書

行行下看到有間賣飾物的店子
質感不錯的說

仲有拍照場景,歡迎客人自己影相架~


真係買得少野架咋~ 一D都唔似我的作風
購自86小舖
左起) 友人的永和三美人海綿/粉撲 (乾濕兩用) TW $9@
我的牛奶角質磨沙霜 TW $55
友人的MISS NANA 漸變色-胭脂掃/碎粉掃 TW $199@

購自誠品西門店
左上) 黑麵X IVAN J. 的用光筆記: 閃燈決定一切 TW $460 新品再79折 TW $363
左下) 圖解政治學 TW $300 觀光優惠95折 TW $285
右上) 化妝女王PONY'S 超正女王妝 TW $320 最暢銷TOP再79折 TW $253
(原先在香港想買PONY出的第一本書,點知在誠品找PONY的書的時候
剛好看到PONY在2013年1月剛剛推出左新書,咁緊係買新書啦~)
右下) 羊毛氈DIY包 TW $300 觀光優惠95折 TW $285
原價已經比香港平,點知仲有少少折扣
觀光優惠是比錢的時候
職員見我成個遊客的樣子叫我出示PASSPORT
即有正價貨品95折

購自飾物店的頭飾
其實早前在韓國買得太多頭飾了
今次好忍得手
只是買D可愛小物ONLY
左起) 友人的杏色氣質夾子 TW $150
黑色士多啤梨夾子 TW $30
我的桃紅色士多啤梨夾子 TW $20@


arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()