話說裝修完比埋尾數
我都預左有咩問題師傅都唔會理我
所以我有咩都CHECK清楚
無謂有咩事求助無門

點知過後真係比我揾到有問題
有個燈制粒LED燈好暗
我打比師傅問佢點解
佢話我一次過買咁多個燈制
緊會有幾個D燈會有問題
冇辦法架啦
叫我照用
我同老公講
老公就有日放工過左新屋度
拆左個燈制出嚟
接駁反好D條電線
就冇事啦
靚仔哂
粒粒燈都一樣光
嚇得我啊~


原來頭先個燈制接觸不良
搞到個廚櫃燈都冇著到
仲以為係冇開大制(因為安全起計除非必要,裝修期間好多電制都關左)
所以冇著到
宜家OK哂



老公親自換的鎖膽



我地出街配的廁所板
老公自己拆左出嚟去配
同埋安反個新的上去
雖然原本都有
但是我真係接受唔到唔換囉
又唔係貴...
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()