close

2012-4-20 (五)
和約MANDY吃飯的原因一樣
延伸閱讀 --

試下其他PIZZA店 -- PIZZA EXPRESS
好久不見好朋友了
還有的是要買共同朋友的生日禮物
所以就出來吃個飯逛個街

我給了兩間餐廳麗兒選
佢選了這間有意粉/PIZZA吃的CAFE -- CREMA COFFEE


它是在地庫開的店
行幾級梯級下去就看到了


惠顧任何PIZZA/意粉加$12就可以有杯意式COFFEE飲了


上次不記得LUNCH吃了甚麼
到放工的時候都不太吃得下東西
特地和同事到CREMA
就只點了芝士蛋糕+COFFEE


今次不同了
我和麗兒都很肚餓呢
叫了蘑菇雞肉直布羅陀腸意大利粉(好長的一個名)
本想轉長通粉
不過冇曬就冇得轉了


意粉同肉腸都幾好食喎~


PIZZA同我的 IRISH CREAM LATTE到啦
點解我杯COFFEE係豬樣架 > <


意式肉腸薄餅


麗兒叫了CARAMET LATTE
她就著個劃花公仔去飲
唔捨得撈暈個公仔喎
我就唔得啦~
雖然是點LATTE
不過都要搞暈D奶泡才喝
如果唔係我入唔到口啊
超級怕苦的人


PIZZA很好吃呢
CHEESE同餅底一樣厚
邊邊仲好脆呢
又有茄醬在餅底
好醒胃呢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()