close

食完晚餐
延伸閱讀 --

為看劃花而喝的COFFEE
再買好朋友的生日禮物
我就提意去吃個甜品
不過又唔想食滿記咁普通
麗兒就上網找到一間日式甜品屋
好啦~咁就出發啦~
由海港城行去活方
其實都幾累
仲落雨濕濕咁
不過不知為甚麼
可能很久不見麗兒的關係
我們雞啄唔斷咁
講極都仲有話題

終於到了 -- 瀰月屋
因為有個超光亮的燈箱在旁邊
所以影出來的相都比較白


有得選坐普通的木椅和木台
不過貪新鮮的我
就緊係選坐塌塌米啦~

研究MENU好耐
都唔知它的名堂等於是甚麼甜品


掛住影相的我
唔小心攝了麗兒入鏡XD


好像乖學生跪坐的我
不過坐多陣腳痺
就放棄了
是是但但坐算了~


最後唔知叫甚麼好
我們就點了一個一人前的和月三色
睇下係咩甜品先
再決定叫甚麼
一人前有燉奶/燉蛋
我就選了燉奶


JULUJULU特飲一杯
味道有: 白桃, 巨峰, 杧果, 草莓, 酸梅
我就話唔要酸梅
點知會唔會係酸梅湯嚟架XD
我們選了巨峰JULUJULU


仲有一杯水羮果杯


味道沒甚麼特別啦~
可能我食唔慣日式甜點


係D擺設同坐位吸引到我囉~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()