2012-4-13 (五)
HAPPY FRIDAY
好耐冇同朋友見面啦
今次就約左MANDY食飯
佢話想試下E間PIZZA喎
早幾日打去話訂位數已經FULL左
要我地當日試下WALK IN去
係咪真係咁好食啊?


放工即閃
6:30PM就去到九龍塘啦
CHECK清楚地址知道係2樓
唸住好快由火車站上到去啦
唔好講笑
咪比個2樓呃左
我上到頂樓到先揾到間店....

去到仲有一半位冇人坐
不過我都驚淨反的位係比人BOOK左既
咁我問兩位有冇位啦~
LUCKY~
只要8:00PM交台就可以了~

有個半鐘食
慢慢嘆都得啦~
每張台都有磨黑椒器
和一支不知名的油
每張台的油入面都有唔同香料係入面
剛好我們的台係辣椒
所以我地冇人敢去試味


MANDY上OPENRICE睇過E度出名焗麵包球
咁緊係要試下啦~
附上三種醬汁-左起GENOVESE香草汁,乾蕃茄醬及蒜蓉牛油


GENOVESE香草汁-好清新的味道


乾蕃茄醬-樣子有些像沙嗲醬
不過我同MANDY都最鐘意蒜蓉牛油
又香又滑



食食下叫飲料
左後-MANDY的蘋果汁
前-我的凍檸檬茶
E度的凍檸檬茶係無限添飲架
我緊係唔係因為咁所以先叫啦
食左咁多野飲杯凍檸檬茶消下滯都得掛


意大利煙肉沙津 (焗意大利煙肉,牛油果,車厘茄,松子仁,青菜)
嘩~上面又有幾塊包既
食飽人LU
松子仁好香,牛油果好CREAMY哦~


阿爾巴薄餅 (辣味香腸,意大利芝士,茴香籽,巴馬臣芝士)
侍應巡左幾次問上得未
仲要替我們保暖住的PIZZA
鬼叫我地食我慢咩
餅底唔會太厚
我同MANDY食得不會太飽

茴香味好夾蕃茄醬

好大舊芝士哦
I LIKE IT
食飽飽之後仲行左陣又一城先反屋企
等搭車個陣唔洗頂住個肚~

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()