close

朋友仔話有間配CON的店很抵
特地約她到荃灣
等佢帶我去
驗完之後
發現我其中一隻眼近視竟然深了一百度
OMG我就盲了嗎?
即時除了CON外我還配埋眼鏡
多謝盛惠一千大洋...
之後我們就到中染大廈
食我地早幾日決定要試的意式餐廳
薩莉亞意式餐廳 Saizeriya Italian Restaurant
去到門口好多人等位哦~
想縮沙架啦我
點知我個FD都拎張飛等叫
好彩等了一會兒就有位啦~
LUCKY~
但是我見到有D早過我們等位的
都未有得入坐?
咁奇怪既
唔理了,勁肚餓有位就入去啦~

每位加$12就可以任飲飲料
自助形式去拎
有咖啡,奶茶,汽水,花果茶之類
我就選了美綠


我們有卡位坐
台上已經放了一盆餐具和碟子
由我們自行擺放


前-我的美綠
後左-友人的檸檬茶
後右-友人的果茶
係自己加熱水和茶包而成
要飲凍的就自己加冰塊


因為價錢不貴而我地又肚餓
我地喪點野食
上菜都幾迅速
超人氣-北海甜蝦沙律 $24
沙律醬超多
撈埋生菜一起吃
很好吃呢
而甜蝦就比我想像中有出入
不像日式甜蝦的彈牙
肉質有些軟身和淋

邦哥尼蜆肉鐵板煮 $16
邦哥尼是甚麼?
我只是知這道菜很清淡
入口好像白烚蜆似的
吃多幾口就食到D黑椒味
不過都係很淡的味道呢~
上台時鐵板"知知"聲都冇啊~
比個鐵板煮的字騙了呢~


煙肉青醬忌廉意大利粉 $26
青色的醬汁
睇落怪怪的
大家都試不出青醬是甚麼
不過入口又OK喎
加埋忌廉煙肉一起
味道不賴呢~


芝士焗薯角 $16
超多白汁
趁熱吃超正
白汁多到我們即時叫多個蒜香法包嚟點汁食


吞拿魚粟米比薩 $29
好多粟米啊
我最鐘意的~
不過覺得唔太夠香脆


附上介刀
自行介出想要的件數和大小


後加的蒜香法包 $8
好香呢
不過都係唔多夠香口香脆
結論: 價錢超抵
叫到成台野食
每位都係夾反 $5X蚊咋
不過唔可以預期服務好好啦~
一句講哂它可以稱之為意式茶餐廳
就最為貼切啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()