close

2012-7-28
明天奶奶和姑奶們來我家作客
雖然晚餐叫PIZZA
但是有D小食招呼下人都好既
唔通人地下午上到嚟
你眼望我眼咩...
所以我就唸左幾樣容易做的小食

什果涼粉
材料:
即食涼粉兩罐
罐頭什果一罐


做法:
首先整糖水先

用小煲子煮滾1/3煲水
之後關火下糖
下幾多糖隨意啦

落片糖/黃糖/冰糖都可以
因為加左涼粉之後
涼粉甩色/染色後都唔會看得出糖水原來的顏色
攤涼糖水後

可以開始切涼粉啦~
切片切條再切粒

O~兩罐涼粉已經迫爆個煲了
之後成煲放入雪櫃
因為小煲子已經滿了的關係
我將整罐什果放入雪櫃雪凍

食的時候打開罐頭
倒入大碗
等客人想食什果定涼粉多D
自己盛好了~

烤雞腎/雞軟骨
做法:
冷凍雞腎/雞軟骨解凍
雞腎開邊(等冇咁厚身,易熟D)
掠乾水份

用鹽醃雞腎/雞軟骨

烤前加生粉拌勻

再加少許油
用錫紙包裹烤盆(懶得清洗烤盆)

雞腎/雞軟骨平均攤在烤盆上

放入預熱小烤爐15-20分鐘即可
不過想像往往唔會咁理想
由於食物都有油份分泌的關係
烤緊的時候
D油彈到周圍都係
咁都算(最後之後自己抹反乾淨)
仲要好死唔死彈到條發熱管
搞到有少少火花出來
嚇得我即刻關爐

之後我再包過錫紙
CIMG4515
好像BBQ咁包成一包包

每邊各烤5-10分鐘即可(視符肉類的多少及烤爐的溫度)
上台時打開錫紙
曬上孜鹽粉就食得啦~

卥水雞翼
做法:
預先解凍中雞翼20隻
用李錦記卥水汁(依樽上的說明)
倒200ML汁
再加400ML水
汁料煮滾加入雞翼
卥水汁再次滾開後
煮20分鐘關火
再浸住雞翼一小時即可食用
如果想再入味D
可以浸到想食時才撈起享用

卥水牛肚
做法:
預先解凍牛肚

煲倒入凍開水下牛肚(成個廚房成陣臭內臟味...)
開火煮水至滾起後關火

撈起沖水攤涼

切件/條
用反煮卥水雞翼的汁
汁料煮滾加入牛肚
卥水汁再次滾開後
煮20分鐘關火

再浸住牛肚一小時即可食用
試過味道ok
不過牛肚太un了(我根本咬唔開)
應該煮牛肚及浸卥水汁的步驟
重覆做多兩三次會比較好

最後所有小食都清空哂
係淨反D UN爆的牛肚...
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()