去旅行前已經同細佬落定order
d貨品我要去完旅行到手
順便將入面其中的偽手信送比人
有成十幾日時間
點知細佬都冇幫我join集運
所以今次貨品+運費有點小貴
不過都比在香港舖頭買的平

氣質多功能皇冠i phone 4 手機套 (帶卡位)
我用的不是i phone 是i pod touch 4先至真
不過見到咁平真係忍唔到手呢~

有埋包裝真係靚~

內裡的卡片位
還有一格稍大的可以放大張的單據/紙幣

放左i pod仔入去有少些鬆動
不過唔會郁d就跌出來

方便用耳機聽歌
另有孔在上方

還附有碗帶
手機套放少許紙幣和八達通/身份證
就可以落街食個飯啦~

Rilakkuma 鬆弛熊 麂皮帶 電鍍吊墜書簽
在香港想買好耐架啦
不過自己又少睇書 (多數上網睇,唔洗用書簽)
點知見到淘寶咁平
忍唔到手 XD

Rilakkuma 鬆弛熊 繞線器 2個入
又係平時唔買
見到平就敗左
同老公一人一個 XD

Rilakkuma 鬆弛熊 USB光學滑鼠
平平地買嚟用下啦
點知又真係幾好用架
見到有無線的
不過我唔鐘意食成日換電囉~



Rilakkuma 鬆弛熊 指甲鉗
好好用啊~
超好剪
不過就冇磨指甲個位
右邊個隻好明顯係番皂貨
有粒鈕在頸的得白熊架咋~

Rilakkuma 鬆弛熊 噴瓶
好可愛呢~
我入左D瓜菜水來噴
噴出來的水份子很幼細
唔會刺眼


Rilakkumka 鬆弛熊 髒衣籃 (可折疊)
折埋左就好似一隻手掌咁大
不過我之後收唔反

不過唔緊要啦~
都用來埋污糟衫囉 XD

複古銅色 巴黎鐵塔 夾子/便簽夾 一盒三隻
上網睇好多人去巴黎都係買鐵塔鎖扣送比人
幾十蚊一隻,仲要標明左係中國製造
好唔抵哦~
所以我就上淘寶睇下有冇野可以當係手信送比人
見到這個實用的鐵塔擺設
好得意呢,我都自己留左一個自用

我仲一下子喪買左6盒派街坊
不過我都要拆散送比人
因為盒上有標明係MADE IN CHINA XD


我選佢的原因係
佢可以自行企定
仲可以夾相片/卡片
實用非常
唔洗似D鎖扣咁
重都屎又唔知掛係邊度好

以上所有東東TOTAL盛惠 HKD $180
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()