最後一日在迪士尼酒店食自助早餐啦


我唔係癲左食一炸麵包做早餐
在第一日在食早餐的時候
見到有個美國家庭>父母+兩位女兒(都十幾歲的樣子)
每位都盛一大碟牛角飽/朱古力批山返埋位
再用餐巾包起來
袋入手袋
令我醒起我上網都睇過一篇BLOG
因為歐洲的消費都幾貴
所以遊客都會早上在酒店食早餐個陣
自制三文治做午餐
行行下肚餓個時就可以即場野餐啦~
E盆野咪就係老公話人地都係咁
我地都入鄉隨俗啦~

E碟先係我的早餐
通常我會再食多件多士(飽肚D)同乳酪(希望便便去得好D,同埋我怕去廁所,所以我唔會飲飲料的)

玩左三日巴黎
但是我同老公好似精力耗盡咁
時時刻刻都怕唔見野
精神上以為去左十幾日旅行咁...




朝早天氣清涼
(真係超涼,得十幾度)
不過空氣同天色都好靚
一望無際TIM啊~

今日要坐全日的旅遊巴去瑞士
唸起都怕



坐左兩個多小時的車程
可以在休息站去個廁所
同埋逛下便利店
周圍仲有好多葡萄樹唔係用嚟食架,係用來造酒的...

再行多兩小時車程
就到左食午飯時間
今餐食法國蝸牛+芥末豬柳

小小一碟的法國蝸牛
開頭睇落D青BB汁真係唔多開胃

後面幾排枱都坐左本地人架
睇嚟D野都應該OK喎

用夾夾住個蝸牛殼
再用小叉子吉著入面的肉
叉子轉圈圈
等D肉離左殼
就好容易拆出來食啦~

我仲變態咁揾下有冇蝸牛對觸鬚
揾唔到哦~
食落真係好似田螺咁
有D嚼口,但是唔會UN囉
青BB唔靚仔的醬係香草醬
小烤盆上都係D青BB的油
拎麵包點來吃
估唔到咁好食
一D都唔膩,仲好香TIM~

芥末豬柳
我覺得似火腿扒多D囉
個汁都冇咩芥末味既,好似白汁咁
失望啊~
主食又係切片小薯塊
配菜是烤七彩雜椒


歐洲餐食一定會有甜品
估唔到今餐係什果啊~
仲要係地們(我好肯定個味囉)
其他枱個D本地人的甜品係tiramisu(好想食哦)
就算唔係tiramisu都唔係一碗什果啊?
冇甜品好過啦...



這間餐廳連埋酒店架
都幾靚
最好的是,有免費WIFI XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()