當地時間下午六時
終於到達瑞士啦~



瑞士的建築物睇落同巴黎好似差唔多
睇真D就會發現瑞士的樓房比較富現代感
而法國的建築就有很多細節(窗戶/欄杆)充滿左浪漫氣息

導遊提定我們垂死獅子石像 Lucerne 位於一個小公園裡面
唔好期待咁多哦~

小公園入面真係冇咩野睇
有個小湖
對正的石岩上就係隻獅子啦~
比睇相大隻喎


雖然公園不大
不過都算乾淨企理


經過紀念品店
好想入去睇啊 > <
但是五分鐘的自由時間都冇

上車之後即去下一站

鐘錶店買名錶
不過我同老公都冇咩興趣
只是導遊講左鐘錶店的地庫層有免費廁所
所以我們成班團友一下車就沖左入去解手XD

之後即刻閃反出來觀光
卡貝爾橋俗稱花橋
唔知點解一去到瑞士
成個人都放鬆左
唔似得係巴黎咁緊要
終於好有RELAX的感覺啦~



湖上有很多天鵝呢~
好大隻,估計我用哂兩手都未必抱得起一隻
好休閒咁游來游去~
老公扮餵它們呢
白鵝的鵝掌係黑色架
同成身的白色羽毛成強烈的對比

花橋以前有比火燒毀過
現在是重新起過的



兩邊的風景都好靚好舒服



看到嗎?
橋的圍欄兩邊都種滿花(所以咪叫花橋囉)

我高估左自己的身型
唔講都唔覺我係度囉...


花橋中間有座水塔同紀念品店
不過收五點
冇得上去/入去買野啦 > <

之後根據導遊的指示去左某隧道
地庫有數十間商店
服飾/飾物/食品都有得賣
我們入左間大便利店
好多瑞士蓮朱古力賣啊


仲有雪山版啊
想買比奶奶架啦(因為奶奶鐘意食朱古力)
老公就話唔洗特登買<姑寒鬼
味道都唔會有咩特別喎

仲有得磅嚟買架
團友見到好多味香港都冇,喪買啊XD

三角朱古力都有好多未見過的味

好多牛鈴哦~
好想買反個啊
形狀係唔平時見開個D
鈴聲好原始架
花多眼亂都唔知選咩款好...
點知轉個頭唔記得左買啊 > <

我反而對D調味料好有興趣(C奶的"試"好掛)
好想買反屋企試下煮
老公又係唔比買
我都知既
仲有咁多日行程
好難KEEP得好架嘛~

啤酒都有好多款
不過我都係唸住到最後一站德國先買

汽水都成櫃唔同味道任你選呢~

係牛奶櫃仲有KINDER的不知名甜點賣TIM啊
唔知係咩呢
快手買左少少野就上反車
反酒店食晚飯LU
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()