來到德國國境
入住的酒店好有度假村的feel

酒店房間的床係打直排的...
唔話佢似度假村都唔得
不過都不錯就是既~


在個小露台呢
不過我怕有蚊咬
晚上都冇去乘涼呢~

到酒店餐廳食晚飯
好田園的feel 啊~

窗外還有條小河和花園呢~

好靚仔的侍應
懂廣東話和普通話架

香蔥雞湯

湯裡頭加埋d幼意粉一齊煮架
好得意
好似食緊湯意粉咁~

自助沙律
有多種新鮮蔬菜隨意選擇
再自行淋上喜愛的沙律醬汁
我淋埋d汁上去搞到d沙律一pat pat 咁tim
其實d蔬菜樣樣都好新鮮同冰凍,好吃極了~

流心芝士吉列火腿雞扒
睇個樣以為好普通的一塊炸雞扒
原來內有乾坤架~


雞扒夾左塊火腿再加左芝士夾心
一切開d芝士就好似火山溶岩咁湧哂出來
很好吃哦~


E間酒店會有很多日本人入住
所以都備有日式咖哩飯
老公又唔蝕底
畢多碗飯食...

甜品
士多啤梨奶酪
好軟滑呢~
食飽飽,超滿足哦~
之後酒店只有大堂有免費wifi提供
同老公梳洗好,就去左大堂上下網

第二朝我們找張臨窗的枱享用早餐
老公仲自制腸仔飽呢

仲係孖腸呢~

e間酒店早餐仲提供獨立包裝鵝肝醬抹麵包呢~


拎齊行李上車出發去富森 Fussen
去看看德國好出名的新天鵝堡 Schloss Neuschwanstein

到左停車場落就
首先就見到舊天鵝堡/高天鵝堡 Schloss Hohenschwangau

導遊話可以自費搭巴士上山 (當然導遊都會伴住我們)
睇完天鵝堡就徒步行下山
大約幾個字就會行反到落山腳
不過要睇有冇巴士先至得
如果走左架,就要等幾個字先有車啦~
咁就會改變行程來回都係步行
因為行一程先至幾個字,無謂傻更更企係度等車啦~
好好彩去到車站就有架單層巴士埋站
即刻個個趕住買票上車啦~
盛惠每位$ 1.8歐/單程 $ 2.6歐/來回

上車都唔知有冇五分鐘
就到啦~
首先唔向新天鵝堡的方向行去
去左一條木橋上先
點解?
因為係橋上面
可以看到新天鵝堡的全貌呢~
天朗氣清
新天鵝堡睇落好似幅畫咁TIM啊~
好睇就好睇啦~
不過超大風,仲幾凍TIM啊
團友們仲笑說:凍過在雪山上面TIM啊~哈哈...




之後沿住山路向新天鵝堡進發!!

沿途好舒服
好似進行緊一粒星難度的行山咁(岩哂我E個成年都唔多運動的人)
天鵝堡進行緊維修
起碼要一至兩年先完成哂


好彩未修復到正面
感覺新天鵝堡好似現在建築咁

好新淨,唔會有鬧鬼古堡的FEEL XD


最好的是有免費廁所呢~

冇買票入場都可以逛下
大門入口和一樓平台

出左新天鵝堡後行一小段斜路有間小紀念品店
有好多新天鵝堡的海報賣
導遊話好難會睇得哂新天鵝堡四季的景色
E度的海報就齊哂啦~

小紀念品店仲有好多唔同款的啤酒杯賣 $1.2 歐/隻
好想買反隻迷你的送比弟弟和自己做紀念
點知老公就係咁催我行
我就唔買住跟大隊行落山先
山腳仲有好幾間紀念品店
可能價錢仲會平D呢


沿路見到有馬車載客上山
見我地好奇導遊幫我們問下幾多錢
馬伕話:$ 3 or 4 歐/位
如果上山就會貴多一兩歐
得兩隻馬拉八個外國成年人上山
真係行到氣都喘不過來
唔掛得之要收貴D




山腳有數間紀念品店
有好多不同大少的啤酒杯賣
我想買的迷你啤酒杯
格過價之後間間都起碼要成 $1.5-2.5歐
貴過頭先係新天鵝堡門口賣的價錢 > <
緊係買唔落手啦~(最衰老公頭先催我走的!!)

旅遊巴停車場附近有個湖
可以好近咁接觸到天鵝同水鴨架

之後我們出發去羅騰堡/露芙堡Rothenburg
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()