到達奧地利了
食過中式團餐
就周圍逛下好了~
今日是星期天
好多店舖都冇開(閃電!!)
我好想SHOPPING買野啊~

馬路上車都唔多架
觀光用馬車反而有幾架XD

好舒服啊~
去到奧地利好似在瑞士的FEEL
好休閒寫意
生活節奏慢,個個心情都開朗D


好彩旅遊景點附近的商店都有開業


真人扮的石像



黃金屋頂 Golden Roof


奧地利的建築都好可愛
色彩繽紛,令人賞心悅目呢~

仲有學生來寫生TIM啊~



奧地利的麥記都有超值選喎~
$1/1.5 歐不等
我們剛剛吃飽飯
就冇買來試了
不過有光顧佢個廁所(免費嘛XD)


做遊客生意的施華洛世奇水晶廊
在星期日梗有開門啦~
最出名的是一對半人高的水晶烏蠅眼
水晶烏蠅眼內駁了多粒LED燈泡(不停變色閃爍)
連背後的電線都睇到
我就覺得唔多靚啦~
所以冇同佢影底張相




導遊話黃金屋頂的對正大馬路
行遠少少會有一座小型的凱旋門
歐洲度度緊有個係左近
我們無聊得制又去行下









之後行下超市和紀念品店買手信就集合LU






是日收穫

牛鈴$ 2.9 歐@
在瑞士無買到的牛鈴
竟然在奧地利見得反
雖然唔係正宗在瑞士買的
但是失而復得的感覺
我開心左成晚~

唔同平時見開的鈴鐺形狀架~

購自一間朱古力專門店
朱古力什餅 $3.59 歐/包
入面仲有好多款tim啊~
岩哂鐘意食朱古力的奶奶

在超市賣的風乾火腿都係一大件的
如果我賣左反公司請同事食
自己點批成一片片啊?(揾自己笨...)
之後找到間火腿專門店
價錢平過超市之餘
仲有現成切好的火腿片和香腸賣呢~

香腸粒 $2.79 歐
一口一粒
都係偏咸,做送酒小吃就一流
咀嚼下仲會有dd咸香走出來
火腿脆片 $2.99 歐
又係咸咸地咁~
質感係冇得同片出來的火腿片比架啦~(又薄又軟)
冇法啦~我真係唔識片嘛
一大件厚切的風乾火腿計反g數仲平d架
現成的包裝就方便請大家食囉~
同事們都好鐘意d火腿片和香腸(雖然咸左d)
冇啤酒送住都喪食XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()