去羅騰堡/露芙堡 Rothenburg 途中
在休息站真係遇到個要收費的廁所
投入硬幣$0.7歐
之後閘機就會出一張$0.5歐的現金劵
團友見到個閘都幾闊
就兩公婆迫埋去我個閘
一行三人一起過閘去...
去完廁所老公話咁得意
又要去下
早知老公頭先同我一齊過閘咪得囉...


我們夾埋有兩張各$0.5歐的現金劵
可以拎住張劵在這個中途休息站買野
好似間大的便利店咁有:生果,三文治,飲料賣...
仲有burger king可以買個漢堡食呢~

到達 羅騰堡/露芙堡 Rothenburg 圍牆外邊
入到羅騰堡裡面

好鄉村小鎮的FEEL
不過唔行住
食左午餐先

是日午餐是團費已包的德國特色豬手+啤酒餐

今餐係包埋品嚐德國啤酒呢~
大部分團友都選左啤酒
我就選了提子汽水...(D團友以為我叫左紅酒飲...)
鬼叫我飲不下酒類咩
費時浪費啦~

前菜-蔬菜沙律


主角-德國豬手
唔好睇佢好似唔係好大隻咁
佢得中間一條大骨
其他全都是實得得的肉
好重秤架~
油炸的表皮唸住好香脆啦~
點知熱就好熱,不過好硬...
我都唔敢一大啖咬下去,驚咬崩牙
豬手入面的肉汁都流哂出來 (睇下碟子上的肉汁)
肉質好結實,一D肥膏都冇
我食左幾啖已經覺得好滯了
配菜是薯蓉團子
好像糯米團子咁煙煙UNUN
帶有少許薯仔味


甜品是忌廉一杯(講笑XD)
應該唔係既
不過我食係ONLY食到忌廉的味囉....

食飽飽就開始行街街啦~


羅滕堡的市集廣場
剛過了正點五分鐘
看不到時鐘報時的時刻 (會有兩扇窗子打開,有公仔看架) > <

羅滕堡的中世紀建築
色彩繽紛的房子
都有給到我們好像入到童話世界的錯覺


商店賣既野好特別
有很多歐洲的懷舊玩具(聖誕裝飾用品,木製玩具)
間間賣既野都不太相同
好似尋寶咁 ^ ^

屋型報時鐘

各款特式和不同大小的啤酒杯


布藝製品





羅滕堡十分出名的本地甜品-雪球 Snow ball
可惜我食豬手食到飽哂
食唔落就冇買到了~
導遊話好似我們香港的馬仔
不過係球型喎~

行行下仲找到
中世紀犯罪博物館(Medieval Crime Museum)
不過老公生人唔生膽,驚驚青青
唔肯同我入去參觀




我入到一間殘舊小店(類似香港的打冷店)
買到樣我整個行程我最滿意和心滿意足的紀念品呢~

遲d會特別開個post介紹佢~

由於晚餐係唔包的
而我們又住機場酒店
附近冇野好食
所以導遊送多個行程比我們
反酒店前先去法蘭克福市區
比小小時間我們去用餐
最緊要的就係爭取時間shopping一番啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()