close

決定了師傅,就用冲姐夫介紹的師傅,先頭唸住早D比KEY佢,等佢地可以早D開工,點知師傅話佢11月中先開工,13/11先去新屋交KEY同整裝修証,之後仲可以一齊出旺角買牆紙...


臨時師傅下午唔得閒,出唔到去買牆紙,仲問我可以9:00AM約係新屋...


好啦9點就9點,又係倒屎咁早出去...(仲早過反工起身)


師傅準時到達,我捉住佢數定燈制比我,我唔係得閒就去買得燈制同其他雜物的~


最後佢竟然話20/11開工,我即刻話唔係11月中開工10/12實交到比我既咩,點解又遲D開工架,佢就話你們要整既野好少架咋,10幾日就搞掂哂,我講幾時比到你就有早冇遲啦~


都唔知係唔係的,但是都冇辦法啦


THEN去停車場側整裝修証,原來係入到去保安室入面整的,不過會唔會隨便左D呢,就咁比我地入去...

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()