原先是沒有這個行程的
不過因為今天是不包晚餐
要大家自行解決
酒店是在機埸附近
周圍都冇食肆
導遊就特地同司機相量
到法蘭克福市區放底我們一陣
比我們食左晚飯先反酒店

來到法蘭克福
各位都磨拳擦掌
希望在最後一次自由活動時間
全力掃貨~~~~~~~~~~~ (其實係比我地食晚飯的....)

難得到法蘭克福
導遊帶我地到著名的景點
羅馬人之丘廣場/羅馬貝格廣場 Romerberg 拍照留念

廣場有三座連埋的哥德式房子
是舊市政廳/羅馬廳 Römer

皇帝大教堂 KaiserDom

聖保羅教堂 St. Paulsskirche

卡塔琳娜教堂 Katharinenkirche


豪普特瓦郝 hauptwache

見路就行
行行下到左法蘭克福的豪普特瓦區 Hauptwache
采爾購物大街 Zeil (我都係寫BLOG時找資料,才知道係條出名的購物街區)
找到一間類似我們香港屈臣市的東東
本來是唸住入去買德國啤酒的
點知就得D日用品賣

不過比我見到有強國人係個貨架勁掃某東東
原來係類似康鈣C的東東
好彩我之後做過資料搜集
知道德國買康鈣C的東東是超抵的
本來唸住買幾支算了
點知見到強國人掃極都未完
唔蝕底買多幾支先得~

 

揾極都揾唔到超市去買啤酒
好失望
點知盲中中去左 Galeria Kaufhof 百貨公司
斷估地庫的樓層會有SUPERMARKET掛?
登登!!
中左啊~
好大的超級市場
乾濕貨都有得賣
仲有壽司賣啊
好似香港百佳咁
獨立包裝
不過要成$1 歐/件
啫係成hkd $10
忍多日,我反香港先食好過lu

因為怕唔比影相
我偷影左鋁罐/膠樽回收機咋~
回收價超高
每個膠樽/鋁罐回收價$0.25/@ 即係成hkd$2.5
早知我係行李喼帶一咋空樽來啦 (講笑的)

在當眼地方看到有d類似啤酒的東東 (黃色同紅色罐)
好彩穩陣問下個staff
雖然佢都係唔多識英文
but我們指手劃腳一反
大約明白佢的意思
說我選的不是啤酒

仲帶左我們去啤酒部貨架
不過真係唔識德文
睇嚟睇去都唔知邊隻好
是但選左款個罐有銀色和藍色
又問下d客人係咪啤酒
好好彩位客人識英文架~ (感動)
佢話我選的係不含酒精的啤酒... (又選錯)
又自動話:你來到德國就梗係想找德國製造的啤酒啦~
千挑萬選之下
佢替我們選了其中一款鋁罐包裝的啤酒
不過佢都不太滿意,覺得玻璃瓶的好d
但是為左方便放在喼及怕打爛
我們都選左要鋁罐packing的啤酒
真係好多謝個位外國先生呢~

 

最後上車返酒店
咪以為機埸酒店好正
歐洲的酒店大多得幾層高


我們都係住地下個層咋...


羅滕堡戰利品
左) 隱藏紀念品-店主特地替我包了多層泡泡紙+膠紙封箱,我就唔打開了(遲D你們就知到是甚麼,透露少少給大家知,是玻璃製品來的)
右) 為配搭隱藏紀念品使用的枱巾-我選了小狗刺繡圖案

法蘭克福市區戰利品

購自藥妝店類似康鈣C的東東
講都無人信平到無朋友$ 0.49歐/支
為反HKD幾蚊支咋
唔掛得知強國人一野掃左成籃啦~

德國啤酒
好唔好飲唔知啊~
我都係買比人做手信
口味既野人人唔同啦~
$1.09+0.25回收價 歐/@
所有飲料都是在買下的時候收左回收金額
到你丟落回收機先退反比你
即係好像我們會收按樽費咁


PERRIER
老公話平過香港
屎佛痕要買罐來飲
$0.69+0.25回收價 歐/@
在歐洲買有汽的水是平過蒸餾/礦泉水
點解既呢?

細細盒的德國香腸已經要$ 2.99 歐/@
咪講左比我地周圍逛係為左比我們自己食晚飯架嘛
為左把握最後機會找德國啤酒
我們就冇找餐廳坐底用餐
終於找到超市買啤酒
就順便買埋野食反酒店食
左) SANDW. CURRY-TURKEY 火腿咖哩三文治
都幾好食~
香港都未見過有咖哩味的三文治
惹味得嚟又唔會好辣
右) 1L 牛奶 $0.89/盒
來到歐洲成日都覺得牛奶都滑D的
HKD $ 8個幾就1L
飲得超暢快~~

執行李準備聽日反香港lu~
係咁分D戰利品去老公個喼度
因為導遊話每個行李喼都唔可以過20KG
兩個人夾埋唔過40KG都唔得

聽日終於可以遲D起身啦~
上午冇其他行程
中午去先去機埸CHECK IN
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()