close

 


又麻煩弟弟幫我在淘寶買野啦~
今次買的一律是頭飾


麻花辮子假髮頭箍
唔想假得制
所以我選了棕黑色 1.5 cm 及 深咖啡色 1 cm

一戴就可以
唔洗等d頭髮長再自己編頭髮

Lady gaga 蝴蝶結造型假髮魚咀夾
比想像中大,比我手掌還要闊dd
夾左上頭好似誇張左d...
不過都方便唔洗自己用頭髮束隻蝴蝶出來的

百變兔耳朵 / 髮帶
內裡含鐵絲
一扭就定型

(copy自網絡)
左圖) 城市獵人裡的金娜娜基本帶法
右圖) 兔耳朵帶法只要將鐵絲屈向上即成
如果想低調d就將接口位收在頭髮下

1) 香檳色蕾絲蝴蝶結 宮廷款髮夾
2) 深邃海洋 高貴氣質髮夾
3) 香檳色蕾絲 蝴蝶結髮夾
4) 深藍金絲蝴蝶結 名媛風髮夾

以上全部可以選配髮圈/彈簧夾/魚咀夾
彈簧夾就一定夾唔哂我d頭髮
頭髮剪短左又未必會束馬尾著
所以我全都選要魚咀夾

店主仲送左多兩條髮圈比我呢~
一條仲有粒鮮紅色的玫瑰花....(好難揾到場合岩帶囉...)
仲有兩支熱溶膠
方便如果髮夾有d咩損耗
可以自行溶d膠貼上去
不過店家貼得髮夾都好穩固
魚咀夾由頭到尾都貼得個蝴蝶實實的
應該好少機會要自己補反d膠

以上頭飾全部人仔轉HKD加埋運費, 盛惠 HKD $65

伊麗娜飾品-韓國原創布藝手工發飾
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()