close

2012-9-xx
今日係我和老公結婚十一個月紀念日
唸住同老公去食下好野
好好二人世界一番
點知因為近日天氣轉涼
二家姐(姑奶)搞左個打邊邊聚會
晚上的時間沒空了
我就在二家姐家附近的商場-青衣城
找了一間餐廳和老公食個high tea
度過一個二人世界的下午高茶時間
早兩日打去book台
原來星期日係不設訂台的
不過接線生同我講
下午茶時段多數walk in都會有位的

一坐底唔洗唸就叫個皇室下午茶 (Royal Afternoon Tea Set) 先~
點特飲要加錢
我們又怕食得太飽都係叫d普通餐飲算了
座位寬闊坐得好舒服啊~

稍等一會兒就上台了~
好開心呢~
快手影左幾張相就開動囉~

頂層
和牛肉醬酥盒
- 其實是肉醬酥皮批啦~預先焗起擺左一陣,所以批底有少許淋左~
天婦羅蝦
- 新鮮炸起的天婦羅蝦,好吃~不過好熱氣呢~
和風沙律
- 清新之選,可以中和其他小吃的油膩感

中層
鵝肝醬鴨肉卷
- 煙鴨胸包裹著鵝肝, 煙鴨胸同鵝肝都係好多脂肪的,我就不太受得,鵝肝又有少許內臟的壓味,我自己就好唔鐘意,反而老公好好鐘意陣味...
馬蘇里拉芝士焗田螺
- 很好吃,好多田螺肉,好足料呢~
煙三文魚意式脆多士
- 煙三文魚唔會攤到室溫咁暖哂,厚多士乾身脆口

底層
皇室朱古力餅
- 最好食係佢,香濃的朱古力味,內裡有餅乾口感,好滿足的feel
鮮果乳酪
- 當佢係甜品咁,冰凍解喝~
英國茶點鬆餅配伊仙尼牛油
- 仲暖的上台,抹埋牛油食,好Heavy,不過咁先好食XD
我們冇特別跟著high tea的次序去食
想食邊樣就邊樣
大部份的熱食都係即叫即整
所以都冇攤到凍哂影響味道

慢慢嘆埋杯茶
兩位都係HKD $128
抵過酒店好多
份量仲剛剛好
唔會食淨
口味無咁正宗
不過反而適合香港人的口味
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()