close

2012-4-30 (一)
早前OT左咁多日
特地在結婚半周年的一天
補鐘同老公慶祝下
最近迷上了HIGH TEA呢 延伸閱讀 --

婚後都要浪漫一下 ♥ Lobby Lounge
老公聽我話去HARLAN'S

上網見到有人話平日上去WALK IN都有位
唸住唔洗怕啦
臨去早兩日
才叫老公打去訂位
點知FULL BOOKING
咁唯有試下個日去WALK IN啦
如果冇位的
就唸住去THE ONE其他高層數的酒樓飲茶
總知去到THE ONE用餐
我就要見到海景!!
去到點知就有位了
計埋我們當日TOTAL得六台客食TEA咋...
做咩打電話去FULL BOOKING架
聽反老公D FD講
有時BOOK位要早3個月前BOOK TIM架
明明冇咩客都要扮FULL BOOKING


我們緊係選HIGH TEA TOWER啦~



睇下真係冇咩人架


天色不太好
不過都可以看到海景


HIGH TEA TOWER包每人一杯飲品
問佢有咩選
侍應就一輪咀講左一大輪飲品英文名出嚟
一下子邊記得咁多呢
所以叫佢比過份MENU我地睇
原本的MENU只有TEA SET
并沒有飲品選擇睇



有些由LUNCH TIME繼續坐到TEA TIME的客人
坐在戶外的椅子
睇到都覺得熱
怕熱的老公同怕曬的我緊係冇選到坐戶外啦~


HIGH TEA TOWER嚟啦~
份量比洲際的細件
不過對我們剛剛好
應該唔會食淨啦掛


HONEY ROAST HAM
-WITH WHOLE GRAIN MUSTARD AND PICKLES ON RYE BREAD
SMOKED SALMON ROLL AND HORSERADISH LEMON CREME FRAICHE
BACON LEEK QUICHE AND MINI MUSHROOM FLATBREAD
我次次都鐘意咸點多過甜點


CHOCOLATE WAINUTS SCONE (硬到冇朋友,又冇朱古力同乾爭爭)
CHOCOLATE COGNAC TRUFFLES AND MINI SPONGE
BLUE BERRY MERINGUSE AND PISTACHIO CRACKER
PASSION FRUIT MOUSSE
STRAWBERRY AND CHESTNUT PUFF
HOME-MADE MABLE CHEESE CAKE (老公想我整比佢食,可惜屋企冇焗爐哦)


DAILY MACAROON (CHOCOLATE AND LEMON)
檸檬味超好吃
通常馬卡龍超甜架嘛
檸檬的酸同甜的比例剛剛好
整個high tea tower最好吃的就是它



這個小批子也不錯
上台時還暖暖的


還未起動時的斯文樣XD


老公叫的MACCHIATO
侍應有提到佢的份量好像ESPRESSO似的
細細杯咁


我點的LATTE
都係好苦哦
唔好睇佢好多奶
一D奶味都冇哦~



仲帶埋新做好的羊毛氈公仔去~
HEA下食下又一DAY~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()