close



光顧日期: 2012-10-27
幾個女仔想試下HIGH TEA
扮貴婦一番XD
交通方便的說
就預訂了帝京酒店-花月庭高茶
明明記得花月庭係食自助餐架~
不過友人係BOOK到食HIGH TEA的~
應該沒事的說
去到花月庭的接待處(酒店2樓-自助餐樓層)
說是BOOK左HIGH TEA的
點知叫我們再上
我地上左架短的扶手電梯
唸緊洗唔洗再上
有職員問我們做甚麼?
食HIGH TEA就岩啦,叫我們入去喎
感覺是2樓至3樓的中間位置(上網睇反原來真是3樓)

經過擺婚宴的宴會廳
行到盡頭

原來我們是BOOK左Lion Rock (搞左一大輪原來都唔係BOOK左花月庭...)


一坐底就比左部IPAD我們睇MENU
我們選左一份中式淺嚐之選 Oriental flavour Afternoon High Tea Set
西式矜貴下午茶 Western flavour Afternoon High Tea Set
本來西式我都係想選淺嚐之選
BUT有位友人話覺得我們四個人應該食得哂
叫矜貴個款,內容好似多D精緻D喎
據我的經驗應該食唔哂的
不過他們鐘意啦~
飲品方面
電話查詢的時候話有咖啡/茶
唸住係普通的檸茶/檸水/咖啡/奶茶個D啦~
原來係有即磨咖啡/英式紅茶選架~
仲好多款TIM




Western flavour Afternoon High Tea Set
睇下我幾胖...
唔理咁多食埋今餐先算


下層
太多咸點了
迫爆下格,相都影得不太清楚
我選D來介紹好了
中) 煙肉串-炸得很乾身,有點少硬,我不太愛
左) 大蝦芒果沙律多士-多士超脆
右) 魚子醬蛋沙律多士-超多蛋沙律,差DPAT哂成手都係

中層
左上) 提子鬆餅-可拌著果醬吃
左下) 榛子酥-很香口很像金莎的味道
中) 類似歌劇院蛋糕的東東-香濃朱古力味,很軟滑,好吃~
右上) 迷你煙肉芝士批-少有的咸點,可中和成口甜味
右下) 朱古力士多啤梨-有點普通,留肚讓給友人吃了
頂層
左) 彩虹蛋糕
上網睇過人整架啦~
好靚啊~可惜家裡冇焗爐,唔係我一定試下整
味道係原味蛋糕ONLY
上) 藍莓慕絲蛋糕-細細粒都有層次架
中) 栗子迷你批
右) 藍莓芝士蛋糕
下) 芒果布甸

我們其中三人選的英式茶
一人有一壺 (都唔記得叫左咩茶啦)
餐廳的枱子都比較細
好似茶几的大少
茶壺都擺唔落(要另外放置)


職員特地搬多張茶几用來放我們的Oriental flavour Afternoon High Tea Set

下層
熱辣辣蒸起的蝦餃,鳳眼餃

中層
左起) 叉燒酥,咖啡千層糕-雪到凍冰冰,咖啡味香濃又唔會苦,好吃
素餃,咸水角

頂層
春卷,芋頭糯米糍-皮同餡的味道都比較淡


我們一行四個人
所以冇安排我們坐窗邊位置
對住火車路軌架~
景觀開揚隔音設備非常好
坐左成3個鐘一D火車行過的聲都聽唔到

仲有外國人嚟餐廳飲反兩杯呢 XD
一路食一路吹水真是很開心暢快~
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()