話說上次去食大閘蟹
延伸閱讀--鴻星江蘇大閘蟹宴
老公不滿我丟底左佢 (明明係佢自己和朋友出外玩樂,先唔得閒去)
收到廣告電郵好平的價錢
就可以去大陸一天團
仲有得品嚐金秋蟹皇宴
任食大閘蟹呢~
選左個星期天
我同老公都得閒就去玩下
咁平就緊有d唔好
就係要在福田口岸集合
不過咁橋就岩哂我們
我們搭巴士去落馬洲過關不知幾快到達
反而有時團購個d旅行團
是在九龍塘集合
遊覽的地方又入反天水圍等地
咁就錯哂啦~

去到福田口岸指定出口
超多拿著旗幟的導遊係度集合
係D細間的旅行社為多
反而香港大旅行社就冇乜
等齊人上車
導遊話我們首先要搭兩小時車程到中山

老公: 乜要去中山架?
我: 我都唔知行程有D咩,只係記得有任食大閘蟹咋...
就係咁我們就賣豬仔
甚麼都唔知就出發了...

生物谷門口太多旅遊車等緊比遊客入去參觀
導遊就話送個景點比我啦
去對面的咀香園生產基地參觀

臨下車職員派了每人一張的參觀劵
用嚟換杏仁餅食的


上到工場有得親手整杏仁餅
比好多人摸完D綠豆粉
整完個杏仁餅樣
又整反粉狀到下位試
多謝哂~唔洗客氣,我唔整啦...

睇下D餅模/烤爐模型等...
就坐底試下杏仁餅啦~

嘩嘩嘩!!!
乜咁鬼肉酸架
大多數都冇粒完整既~

仲有的係超細粒
你地睇,得我手指頭咁大粒咋~(比迷你更加細...)
去澳門手信街行一轉都食到你唔想食啦~
D杏仁餅食落仲有D澀澀地

仲唸買反幾盒送比人食
現在慳反
開頭仲估E間工廠會唔會同澳門咀香園有關係
現在唔洗唸,一定無關係
起碼質數都差好遠啦~

參觀生物谷
介紹不同中草藥
田七/三七
睇岩仲會即場替大家磨成粉
方便反到香港得閒仲水飲
仲有養生茶喝哦~

午餐時間
到餐廳任食大閘蟹啦~
當然心理準備唔係咩正野
上哂其他餸色
魚翅九肚冬瓜羹
炭燒農家走地雞
清蒸山坑水庫魚
翡翠炒銀魚
香菠咕嚕肉
XO醬西芹雙脆
金瓜燜火腩
港口時蔬

紫蘇蒸大閘蟹
終於上枱啦~
好的式可愛...

兩隻夾埋都大唔過我手掌

全都是母的


雖然細隻但是都好多膏
(團友話一定有好多雌激素,唔緊要啦一次半次食之嘛)
算我浪費
大閘蟹的手腳我都冇吉到D肉出來食
每隻咁NEW
我估我對眼盲左都似
我TOTAL食左三隻

蘆薈大觀園
在餐廳後方
搭個棚放幾盆蘆薈就係參觀地點...TOO BAD

有自養蘆薈雞賣(食蘆薈大)
用石頭慢慢烤熟的食品

到樓上聽產品介紹
有多款蘆薈製品出倉
蘆薈噴霧
噴上面保濕,為証明無害
蘆薈噴霧噴上面之後
可以LAM下係甜甜地架~

蘆薈啫哩
皮膚會完成吸收
洗手都唔覺痴立立喎
點知我轉頭洗手真係洗反哂出來...冇料到既!!
蘆薈醋
話對身體好好個喎~
不過大陸製品我都係少買為上
之後上車去下一站-水雲嶺
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()