話說由中學同學通知我們
佢就結婚開始
我們e班幫佢做姊妹的人
已經唸住個日成日都比哂佢架啦
有咩幫手都訓身架啦~
因為佢結婚個日係平日星期二
我地都好抵得唸請埋假去幫手

佢結婚前一個多星期唔
安排了兄弟姊妹食飯開會傾rundown
用餐地點在cafe (我個人覺得唔多岩用來開會)
不過ed主人家決定地點
我們客隨主便啦~
最後真係傾唔到d咩
rundown好多都未定好 (因為新人還未同各方firm定最後定案)
大約有d時間定左 (出門吉時+註冊時間)
細節啊,要做既野大多都未有提及
有甚麼物資要拎去酒樓都未確實
連晚宴的流程都未唸
提新娘子要寫清楚d細節
佢又覺得唔需要
當時個下佢講左到時我們要做既野
我們到時記得做就可以
但是好多時情況唔會咁理想
寫低左有咩要做
好過到時唔記得啊~

由於新娘子唔多like我提佢remark d野去rundown度
但是我覺得自己憑良心
有咩要留意的
我想盡我的能力講聲比新人知道
好過結婚當日呢咁hea
之後反到家我就照新人的rundown
見佢仲欠d咩就打好一大串list send mail比佢地
等佢睇下覺得岩用就copy去個rundown度

之後幾日我們姊妹們都是用whatapp來同佢傾rundown
過左幾日
新娘子無端端爆發,大約是說:
我找你們做姊姊是貪你們幾位都是同學
有哂默契,應該到時好多野都容易夾到
看來我錯了...

我看到個message個下我當堂個心突左一下
我重覆睇左幾次
怕誤會新娘子的意思
個下自己個心真是好傷心
我們本住為佢當日婚禮順利進行而努力
而佢就覺得我們長氣
提佢咩都要寫低
邊個負責都要寫清楚
我們都講到明
如果覺得無用的
就唔洗加入去rundown
最後佢send出個修改好的rundown
我們唔會再有咩意見
會以佢的意願為依歸

其實佢由第一次通知我們佢結婚
再找我們做姊妹
成日找我們傾的都是要我們姊妹點打扮
玩新郎遊戲要點要點
當日要幫手的事情全都冇特別講到
只聽佢說好多近身的事都找伴娘去做
(我們替佢著緊的主要原因是,
佢個伴娘不是在香港返工,
最快要到結婚前兩日先回香港,
我們緊係登佢緊張啦
佢都冇時間同伴娘交代事情,
咁其他雜項我們班姊妹緊是希望幫到佢幾多得幾多啦~)
我們要幫手d咩連個大概也沒有
我個陣已經feel到佢好似想揾人頭數嚟做姊妹
多過真係有野交底給我們去幫佢手...
不過真係估唔到佢講埋出口貪我們有默契
講真結婚係佢地
佢唔講清楚佢有咩要我們跟
我們就算是有默契到爆
到當日都只會企左係度
唔知新人有咩要幫忙

後尾佢仍然在whatapp度申左佢一大串怨氣
講到佢搞結婚搞到好煩一d都唔開心
仲唔想結婚
咁我們一班姊妹都即刻放下比佢的言語hurt到的心情
反而去安慰她的說
仲即刻約下佢大日子前幾天再和佢開多次會
我們私底下仲夾定左
新娘唔想做詳細的rundown就算啦
(她鐘意傾玩新郎的遊戲就由得佢啦,唔好令到佢又想起唔想結婚的念頭...)
最多當日我們辛苦d
咩都跟,咩都問聲,每人都重覆對物資好了 (要新娘編好分工,就是想大家唔好做重覆既野)

到左開會個日
果然新娘子依然掛住傾玩新郎的遊戲
其實我好想同佢講
玩遊戲只是有插曲
當日流暢的行程才是重點...
不過我們都唔再提佢
免得佢以為我們迫佢
(前提是我們提佢的都是d基本items
我們都有籌備婚禮的經驗
佢唔想聽,唔想改善佢個rundown
到時混亂只是佢自己的婚禮)

下一篇會說結婚當日發生的突發事
放心~新人成功完成了婚禮呢~
不過我想分享下大日子會有咩事情會遇到啫~

延伸閱讀--姊姊難為 下篇
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()