close
上星期六和媽咪,DAD,弟弟吃飯慶祝母親節
當天晚上已經覺得喉嚨有點不適
勁喝水+含喉糖之後上床睡覺
點知到半夜 (大約零晨3點幾度)
喉嚨痛醒左我
又係食喉糖狂飲水啦~
點知都搞唔掂
吞口水都痛...
痛到訓唔到
唯有上網打發時間
差不多到5/6點時
仲有得睇當天的(網路版)蘋果日報...
老公就好啦~訓到成隻肥豬咁...
而我就真是眼光光等天光...
等到早上8時就換衫出門,去睇醫生了
喉嚨大面積發炎
食左一兩次藥
訓訓下覺仲發燒
因為看醫生的時候冇發燒
醫生冇開退燒藥給我
找勻全屋終於有唔知幾時睇醫生淨下的退燒藥
希望冇過期啦~
吃左就墊住冰包休息...
食左藥3天仍然喉嚨痛到爆
野都唔想講
再睇多次醫生
轉左藥,食左幾次終於覺得喉嚨冇咁痛
終於有覺好訓
點知唔知係咪D藥勁得濟
個胃有D唔舒服
好似有胃氣咁
連續幾晚訓到半夜
胃頂到醒左
又或者咳到甩肺醒左
唔想嘈住老公訓覺
我自己死左出廳呆...
日頭就每2/3個痛就胃痛一次
都唔知係胃氣脹定胃酸過多
唯有煲薑茶/食梳打餅減低不適感
這就是我整個星期的作息

身體健康真是很重要的...
所以我這星期都冇心思放在BLOG上
POST會打得慢D (平時都唔快架啦)

敬請原諒
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()