其實好多去韓國旅行的人都知道MARKET O
我上網都見到好多人講好好食
所以我今次去韓國度蜜月都大量入貨 (喂喂你去度蜜月都成半年的事囉喎)

咪嘈住啦~
咁真係好好食我咪介紹多次比大家知道
話時話我都冇POST到我去韓國度蜜月的野出嚟
唔知有冇人有興趣睇呢?

MARKET O D人話好好食
我到去都見到好多團友有買啊
我都唔蝕底買左幾盒反嚟送比人

由於要送的人太多了
我買左細盒好了
唔係個行李箱爆啦> <

MARKET O的旁邊有一款叫DR.YOU
個樣好似冬甩咁
又唔蝕底買了兩盒試下


實物樣


MARKET O唔洗講
超好食
不過通常好食的
我都覺得應該超肥

好似蛋糕的質感
啖啖朱古力的味道
就好似盒子的簡介一樣REAL BROWNIE
同布朗尼一樣濃濃的朱古力味
雖然係包裝食品
但是一D都唔乾
蛋糕濕濕潤潤咁~好吃

DR.YOU 唔洗講我係比佢個樣吸引到啦~
不過食落都有驚喜架
朱古力味同埋有朱古力粒及少少果仁裝飾
雖然朱古力味道係不及MARKET O重
但是蛋糕帶有點冧酒味
都好好食啊~
去韓國旅行買手信比人又多個選擇啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()