close
昨日3/6媽咪生日哦
今日3/7就DAD生日
所以每年的3月都係破費月
剛過去的星期日已經出街食飯慶祝

我早幾日已經訂左兩個蛋糕
等昨日拎反娘家切蛋糕
因為DAD要成10點幾先放工反到HOME
所以我就唸住不如係娘家訓一晚
切完媽咪個蛋糕
過左12點就再切DAD個個
放工反娘家7點前已經可以到達
沖埋涼都係7點3咋(d時間超好用)
食埋飯(男家個邊因為裝寬頻so老公要去坐陣)
媽咪就玩電腦
我就玩i pod仔
細佬係房玩電腦
大家係度等埋dad反home食蛋糕
雖然冇咩交流但是感覺真係唔錯啊
得閒就打比老公問佢裝寬頻搞成點
到dad反到home

啊媽已經拿拿淋係雪櫃拎兩個蛋糕
仲鬼屎咁快就插哂蠟燭tim
其實我想過12點先食dad個個架
見佢地咁猴急就算啦
佢地急到唔插個生日牌吹熄左支蠟燭
原來mini cake附送支刀係細d個喎
THEN分開蛋糕四份
每個蛋糕每人食四分一
真係飽到上心口XD
臨訓時再打電話比老公
叫佢LIKE我POST上FB的蛋糕相
仲問佢整寬頻好未
佢話已經ok了
不過自己仲set緊個無線上網
都咁夜了我就叫佢唔好反新屋啦
係男家訓埋啦
再甜言蜜語左一陣我就去訓 lu
本來係娘家出發上班係可以遲d先出門口
不過我特登早d起床陪dad mother食早餐
反工的時候就不停同老公sms
好似反到去未嫁個陣
回娘家訓左一晚
好似成個人叉左電咁
心情又輕鬆左好多
真係唸下間唔中反去訓反晚解下思親之愁
arrow
arrow
    全站熱搜

    eunice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()